“Facebook” paziņo par sadarbību, lai palīdzētu Baltijas valstu uzņēmumiem 0
2019. gada 30. maijā “Facebook” un “Httpool” paziņo par stratēģiskas partnerības izveidošanu Baltijas reģionā.
“Facebook” novērtē šo ilgtermiņa partnerības iespēju, kas palīdzēs vietējām aģentūrām un reklāmdevējiem sasniegt plašāku auditoriju un iesaistīties jēgpilnā dialogā ar lietotājiem, tādējādi veicinot vietējo uzņēmumu potenciālu.
“Httpool” kā jaunais “Facebook” oficiālais reklāmu pārdošanas partneris Baltijas reģionā, piedāvās vietējiem uzņēmumiem savu atbalstu, zināšanas un prasmes, kā arī palīdzēs mārketinga stratēģijās ieviest “Facebook”, “Instagram”, “Facebook Messenger” un “Whatsapp” kanālus.
Šīs sadarbības mērķis ir katras valsts ietvaros nodrošināt atbalstu šī reģiona reklāmdevējiem, turklāt no partnera, kurš ir pierādījis savas zināšanas un izpratni par Baltijas reģiona specifiku.
“Mēs savu tālākpārdevēju programmu veidojam tā, lai reklāmdevējiem būtu ērta piekļuve mūsu zināšanām un prasmēm, jo Baltijas reģionā uzņēmumam “Facebook” nav savs pārstāvniecības. Šodien mēs ar prieku speram soli tālāk, lai reģiona uzņēmumi spētu izmantot vairāk iespēju,” norāda Roberts Bednarskis, “Facebook” Centrālās un Austrumeiropas valstu daļas direktors.
“Šī sadarbība apliecina “Httpool” vadošo pozīciju un veiksmīgo darbību šajā reģionā. Mēs esam gandarīti, ka varam Baltijas uzņēmējus iepazīstināt ar jaunākajiem Facebook reklāmas risinājumiem, un sniegt vietējā tirgū pārstāvētajiem zīmoliem un aģentūrām profesionālu atbalstu augstākajā līmenī,” saka “Httpool” vadītājs Latvijā Arnis Ozols.
Šīs partnerības ietvaros reģionam tiks nodrošināta piekļuve Facebook apmācībām, stratēģijas veidošanas paņēmieniem un vietējām maksājumu iespējām, pateicoties “Httpool” plašajai pieredzei reklamēšanas procesos.
“Httpool” ir starptautiskais partneris lielākajām mediju platformām. “Httpool” izmanto vismodernākās patentētās un licencētās tehnoloģijas.
Uzņēmumam ir plaša starptautiskā pieredze, un tas pārstāv “Facebook”, “Twitter”, “LinkedIn”, “Spotify” un citus globālās un vietējās kompānijas vairākos tirgos, tai skaitā Austrijā, Bulgārijā, Horvātijā, Čehijā, Igaunijā, Grieķijā, Honkongā, Ungārijā, Indijā, Indonēzijā, Latvijā, Lietuvā, Maķedonijā, Malaizijā, Polijā, Rumānijā, Krievijā, Serbijā, Slovākijā, Slovēnijā, Šveicē un Ukrainā.
“Facebook” izveidots 2004. gadā. Tā misija ir sniegt cilvēkiem iespēju veidot kopienas un satuvināt visus pasaules iedzīvotājus.
Cilvēki izmanto “Facebook”, lai sazinātos ar draugiem un ģimeni, lai uzzinātu, kas notiek pasaulē un, lai pastāstītu un parādītu sev svarīgo. “Facebook” ir uzņēmuma “Facebook, Inc” preču zīme.