“Facebook” izveidota oficiāla Latvijas tūrismam veltīta sadaļa 0
Lai veicinātu interesi par Latvijas tūrisma piedāvājumu un palielinātu nacionālā tūrisma portāla “latvia.travel” apmeklētāju skaitu, sociālajā tīklā “facebook.com” radīta tūrisma sadaļa, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) sabiedrisko attiecību speciāliste Inta Briede.
Tūrisma sadaļa “Travel in Latvia” iekļauta Latvijas valsts profilā “If You Like Latvia, Latvia Likes You”.
Jaunajā šķirklī tiek ievietoti informatīvi teksti un infografika, fotogrāfijas un videomateriāli. Par tūrisma sadaļas daudzveidīgo saturu gādā TAVA sadarbībā ar SIA “Digibrand”, kas kļuvusi par uzvarētāju iepriekš izsludinātajā konkursā.
Tūrisma sadaļa, tāpat kā profils “If You Like Latvia, Latvia Likes You” pirmām kārtām paredzēta ārvalstniekiem, taču daudz uzmanības vērta un noderīga tajā atradīs arī vietējie iedzīvotāji, norāda TAVA pārstāvji.
TAVA tūrisma mārketinga vecākā eksperte Madara Brūvere uzsver: “Profils populārajā sociālajā tīklā iemantojis interesi tālu pasaulē. Izveidojot īpašu sadaļu, kas veltīta tūrismam, pavērusies iespēja ne tikai vēstīt, ka ir tāda skaista zeme Latvija un tajā ir daudz saistoša, bet arī rosināt apmeklētāju interesi konkrētākā virzienā – uz iespējām, ko pie mums darīt.”
Profils balstīts uz sešiem produktu groziem – kultūra, daba, gastronomija, aktīvā atpūta, SPA un pilsētvide -, kas apvienoti lielā digitālajā kartē. Šāds tehniskais risinājums profila “facebook.com” valsts tūrisma sadaļai praktizēts pirmo reizi.
Plānots, ka līdz nākamā gada maija beigām ik nedēļu tūrisma šķirklī regulāri tiks sagatavoti jauni vēstījumi par Latvijas tūrisma piedāvājumu. Pastāvīga uzmanība tiks veltīta kultūras, sporta pasākumiem un citiem notikumiem. Tiks nodrošināta arī komunikācija ar profila lietotājiem. Laiku pa laikam iecerēts rīkot mikrokampaņas ar balvu fondu.
Pēc TAVA aplēsēm, publikācijām jaunizveidotajā sadaļā vajadzētu sasniegt 20 000 apmeklējumu mēnesī, un, pateicoties jaunajai tūrisma sadaļai “Travel in Latvia”, pieciem procentiem no nacionālā portāla “latvia.travel” apmeklētāju skaita būtu jānāk tieši no sadaļas “facebook” Latvijas profila.
Patlaban TAVA izveidots konts “EnjoyLatvia” arī sociālajā medijā “Instagram”. Paredzēts, ka tajā ik mēnesi tiks publicētas desmit fotogrāfijas ar Latvijas skaistākajām apskates vietām, tūrisma objektiem utt. Fotogrāfijas iespējams papildināt jebkuram “Instagram” lietotājam, pievienojot tās attiecīgi ar kādu no produktu grozu marķējumiem. Latvijas Tūrisma popularizēšanai izvēlēti marķējumi “#CultureLatvia”, “#NatureLatvia”, “#WellnessLatvia”, #”ActiveLatvia”, “#TasteLatvia”, “#CitylifeLatvia”.
Tūrisma sadaļa un konts populārajos sociālajos tīklos izveidots ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu.