Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto – LETA

Par laimi, viņas atmiņā atausa internetā vairakkārt redzēts ciparu virknējums 116006. Sieviete zināja, ka, piezvanot uz šo tālruni, iespējams saņemt gan psiholoģisku, gan praktisku palīdzību. “Atceros, kad vasarā lasīju kādas sievietes stāstu, ka viņa caur šo tālruni noziegumos cietušajiem saņēmusi palīdzību un tā tikusi galā ar likstām, kas bija radušās vīra varmākas dēļ, es nodomāju – cerams man nekad nevajadzēs šāda veida palīdzību. Esmu šķīrusies, un man jau noteikti nedraud vardarbība ģimenē. Tomēr liktenis lēma citādi. Esmu tiešām pateicīga sievietei, kura atbildēja uz manu izmisīgo palīgā saucienu. Vispirms jau atguvu skaidru saprātu, un tad arī padomus, ko darīt tālāk,” atceras Evita un piebilst, ka arī viņa bija kļuvusi par sava veida nozieguma upuri: “Es jau neiebraucu grāvī labprātīgi un, ja nebūtu šis džipa vadītājs, kurš man logā iemeta žļurgas kupenu, domāju, ka nekas tāds nenotiktu.” 0


Nedēļu pēc notikušā ar radu palīdzību sieviete tika pie jauna auto, un tagad atkal brauc. Pirmās dienas bijušas nelielas bailes izbraukt uz šosejas vai intensīvākā satiksmē pilsētā, taču nu jau viss aizmirsts. Tiesa gan, redzot kādu, kurš sliktas redzamības laikā grib apdzīt viņas auto, Evita instinktīvi piebremzē laikus un cenšas palaist steidzīgo šoferi.

Reklāma
Reklāma

Atceries!

Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
Lasīt citas ziņas

116006 – šo ciparu virkni vērts iegaumēt katram, lai nepieciešamības gadījumā saņemtu bezmaksas atbalstu. Zvanot uz minētā tālruņa numuru, psiholoģisku un informatīvu palīdzību iespējams saņemt gan nozieguma upuriem, gan aculieciniekiem.

Šis ir vienotais atbalsta tālrunis noziegumos cietušajiem, kas pakāpeniski tiek ieviests visās Eiropas Savienības valstīs. Latvijā tas sācis darboties no pērnā gada 1. janvāra. Uz tālruņa zvaniem atbild speciāli apmācīti Krīžu un konsultāciju centra SKALBES speciālisti katru dienu no pulksten 7.00 – 22.00.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ja tālruņa darba laikā uz tavu zvanu neviens neatbild, tas nozīmē, ka abi operatori šobrīd ir aizņemti, sniedzot palīdzību kādam citam. Lūdzu, pārzvani vēlreiz. Speciālists ļoti gaidīs tavu atkārtoto zvanu!

Visi saņemtie tālruņa zvani ir anonīmi, un dalīties ar savu stāstu, lai iedrošinātu citus meklēt palīdzību, Evita piekrita labprātīgi.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.