eVeselības Punktam jau pieci gadi 0
Pagājuši 5 gadi kopš eVeselības Punkts ir pieejams tā lietotājiem. Šajā laikā eVeselības Punkts ir izaudzis no mobilās lietotnes NMPD izsaukšanai līdz portālam, kas nodrošina plašu pakalpojumu klāstu, atvieglojot saziņu starp veselības aprūpes iestādēm un pacientiem.
Ikdienā tiek strādāts kopā ar veselības aprūpes iestādēm, lai radītu labākos IT risinājumus veselības aprūpes pieejamības uzlabošanai.
2015. gada 14. janvāris – diena, kad savu darbu uzsāka eVeselības Punkta mobilā lietotne. Ar eVeselības Punkta palīdzību pirmo reizi, izsaucot Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestu (NMPD), NMPD saņēma ne tikai informāciju par zvanītāju – vārdu, uzvārdu un citus profilā ievadītos datus, – bet arī zvanītāja atrašanās vietu, kas kritiskos brīžos ir izšķiroša informācija, lai NMPD spētu sniegt palīdzību nelaimē nonākušajiem pēc iespējas ātrāk.
Divus gadus vēlāk, 2017. gada 31. martā, pēc intensīva darba kopā ar savu lielāko klientu Veselības Centru Apvienību, mēs atvērām eVeselības Punkta portālu – vietni, kas ļauj lietotājiem pierakstīties pie ārsta vien ar dažu klikšķu palīdzību.
Turklāt papildu tam, lietotāji var apskatīties savus veselības dokumentus, apmaksāt rēķinus, uzturēt savu vakcināciju pasi un sekot līdzi sakrātajiem lojalitātes punktiem ārstniecības iestādē.
“Mūsu klienti visvairāk novērtē iespēju brīvo pieraksta laiku uz izmeklējumu vai pie speciālista meklēt visās “Veselības centru apvienība” 14 poliklīnikās vienlaicīgi. Proti, ja kādā poliklīnikā tuvākais pieraksta laiks neatbilst klienta vajadzībām, ir iespēja uzreiz redzēt, kurā citā mūsu iestādē var pierakstīties uz vajadzīgo medicīnas pakalpojumu.
Pacienta portālā saņemt pārskatu par pieejamo vizīšu laikiem ir vien nepilnas minūtes jautājums! Mums kā iestādei ir arī svarīgi nodrošināt, lai gadījumos, kad kāds atsakās no vizītes, citam pacientam būtu iespēja atbrīvojušos laiku operatīvi izmantot.
Arī te portāls ir labs palīgs, tiklīdz ir atbrīvojies kāds pieraksts, tas uzreiz kļūst mūsu klientiem redzams un pieejams. Es aicinu klientus arvien vairāk izmantot šo ērto pieraksta iespēju!” saka Lolita Ķerve, klientu apkalpošanas dienesta direktore, AS “Veselības Centru Apvienība”.
Šobrīd eVeselības Punkta portālā lietotājiem ir iespēja veikt pierakstu arī citās lielās veselības aprūpes iestādēs visā Latvijā: Liepājas reģionālā slimnīcā, Vidzemes slimnīcā, Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcā, Rīgas Dzemdību namā, Cēsu klīnikā, un citās.
2019. gada laikā eVeselības Punktā piereģistrējušies 43 332 lietotāji, līdz ar to sasniegti gandrīz 100 000 lietotāju! eVeselības Punkta portālu ir apmeklējuši vairāk nekā 600 000 unikālu lietotāju, no kuriem vairāk nekā trešdaļa ir atgriezušies atkārtoti vismaz vienu reizi.
78% no auditorijas ir sievietes un 56% no visiem lietotājiem ir 25-44 gadus veci. Kopumā, 2019. gadā eVeselības Punkta lietotāji ir izveidojuši 223 181 pierakstu nu jau 28 iestādēs visā Latvijā. Gadu uzsākot, eVeselības Punktā tādas bija tikai 19.
Vispopulārākie laiki, uz kuriem lietotāji pierakstās, ir no 9:00 līdz 12:00. Paturi šo prātā, ja kādreiz steidzies uz veselības aprūpes iestādi un nevēlies gaidīt rindā. Visbiežāk cilvēki pierakstās uz ģimenes ārsta, ginekologa, endokrinologa un oftalmologa konsultācijām.
Pašlaik eVeselības Punktā var pierakstīties pie 1411 ārstiem 28 iestādēs uz vairāk nekā 200 dažādiem veselības aprūpes pakalpojumiem.
2019. gadā eVeselības Punktā tika atklāta jauna sadaļa – Raksti. Tā ir vieta, kur Tu vari atrast patiesu un uzticamu informāciju, ko sagatavojuši veselības aprūpes profesionāļi, par dažādiem ar veselības aprūpi saistītiem tematiem. Šobrīd jau pieejami 56 raksti, un jauni raksti tiek pievienoti katru nedēļu.