“Euroskor” cieš zaudējumus 1
Apavu mazumtirgotājs SIA “Euroskor Latvijā” 2018. gadā strādājis ar 82 tūkstošu eiro zaudējumiem, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Zaudējumi galvenokārt radušies papildu izmaksu dēļ, veicot ieguldījumus pozīciju nostiprināšanā Igaunijā un Lietuvā, kā arī pieaugošo pārdošanas, tostarp darbaspēka izmaksu dēļ. Uzņēmuma apgrozījums 2018. gadā gan pieaudzis – tas bija 9,187 miljoni eiro, kas bija par 1,7% vairāk nekā 2017. gadā.
SIA “Euroskor Latvijā” pagājušajā gadā atvēris jaunu zīmola “Lloyd” veikalu Tallinā, turpinot iesākto zīmola attīstību Baltijas valstīs. Latvijā atvērts jauns “Euroskor” veikals Gulbenē, bet slēgts zīmola “Tamaris” apavu veikals.
2018. gada beigās uzņēmuma mazumtirdzniecības tīklu veidoja 32 apavu veikali, no kuriem 18 bija “Euroskor” daudzzīmolu apavu veikali un 14 monozīmolu “Lloyd”, “Ecco”, “Clarks” un “Tamaris” veikali, sacīts uzņēmuma gada pārskatā. Uzņēmums vidēji nodarbināja 130 darbiniekus.
Apavu tirgotājs pēdējos gados attīstījis pārdošanu interneta veikalā, kur, salīdzinot ar 2017. gadu, ieņēmumi pērn pieauga par 36%.
Šogad uzņēmums nolēmis izveidot atsevišķu zīmola “Lloyd” apavu interneta veikalu, kas darbotos visās trīs Baltijas valstīs, kā arī tas plāno atvērt jaunu šī zīmola veikalu Rīgā, tirdzniecības centrā “Akropole”.
SIA “Euroskor Latvijā” plāno rekonstruēt vairākus esošos veikalus, un neizslēdz atsevišķu nerentablu veikalu slēgšanu. 2017. gadā SIA “Euroskor Latvijā” apgrozījums bija 9,036 miljoni eiro, bet uzņēmuma peļņa bija 10,5 tūkstoši. “Euroskor Latvijā” dibināts 1991. gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 500 000 eiro, un tā vienīgais īpašnieks ir SIA “AZ Holding”, kura lielākais dalībnieks ar 75% kapitāldaļu ir Jānis Andersons, 20% kapitāldaļu pieder Ērikam Zaharovičam, bet atlikušie 5% daļu pieder Raitim Zaharovičam.