eParaksta integrācijas risinājums komersantiem pieejams bez maksas 0
Ik gadu palielinās pakalpojumu klāsts, ko organizāciju un iestāžu klienti vēlas saņemt attālināti. Pieaug procesu apjoms, ko uzņēmumu un organizāciju darbinieki veic vai varētu paveikt digitālajā vidē – ērti un droši pat savā viedtālrunī. VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs” (turpmāk – LVRTC) iestādēm un organizācijām bez maksas piedāvā e-Identitātes un droša elektroniskā paraksta integrāciju risinājumus, kas nodrošina ērtu un drošu darbinieku vai klientu elektroniskās identitātes apliecināšanu un dokumentu parakstīšanu elektroniski organizācijas pakalpojumu portālā vai dokumentu vadības sistēmā.
e-Identitātes apliecināšanas platforma
Komunikācija ar klientu vai sadarbības partneri digitālajā vidē sākas ar drošu un juridiski korektu partnera vai klienta identificēšanu. Klātienē pirms līguma parakstīšanas vai vienošanās slēgšanas partnerim vai klientam lūdzam uzrādīt personu apliecinošu dokumentu. Laikā, kad arvien komplicētāki un sensitīvāki darījumi notiek digitālajā vidē, ļoti būtiski ir attālināti ievērot tādus pašus drošības standartus. Uzņēmējiem ir pieejama virkne autentifikācijas līdzekļu, tomēr, lai digitāli tiktu ievērotas klātienes saziņas drošībai pielīdzināmas tehnoloģijas, iestādēm, organizācijām un komersantiem bez maksas nodrošinām iespēju savos procesos integrēt valsts nodrošināto e-Identitātes apliecināšanas rīku izmantošanu. Mobilā lietotne eParaksts mobile un eID karte ir Latvijā un visā Eiropas Savienībā atzīti kvalificēti paaugstinātas drošības elektroniskās identifikācijas rīki. Tas nozīmē, ka e-Identitātes apliecināšana ar tiem ir pielīdzināma personas identitātes apliecināšanai klātienē, uzrādot personu apliecinošu dokumentu. LVRTC izsniegtie eParaksta rīki ir vienīgie Latvijā, kas saņēmuši šādu akreditāciju.
Šobrīd iespēju apliecināt e-Identitāti ar eParaksta rīkiem ir integrējuši jau vairāk nekā 370 uzņēmumi, turklāt tā pieejama visu iestāžu interneta vietnēs, kur ieviesta identitātes apliecināšana ar Latvija.lv autentifikācijas risinājumu.
Parakstīšanās platforma
Iestādēm un organizācijām arvien aktuālāka kļūst arī ērta un vienkārša dokumentu parakstīšana un pārvaldības funkcionalitāte iekšējās un ārējās informācijas sistēmās un lietojumprogrammās.
Gan organizācijas darba vide, gan klientu attālināta apkalpošana šobrīd norisinās visdažādākajos kanālos – klātienē, elektroniski, kā arī dažādos hibrīdrisinājumos. Ir būtiski, lai darbinieki var ērti un attālināti piekļūt parakstāmajiem dokumentiem un tos elektroniski apstrādāt neatkarīgi no tā, vai atrodas pie klienta, ceļā uz tikšanos, mājas vai darba birojā.
LVRTC parakstīšanās risinājums nodrošina elektronisko dokumentu radīšanu un pārbaudi atbilstoši Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām.
LVRTC parakstīšanās integrācijas risinājums:
· nodrošina drošību augstākā līmenī, kas iekļauj informācijas aizsardzību, piekļuves kontroli un informācijas lietotāja precīzu identifikāciju;
· ļauj optimizēt procesus, pārvaldīt resursus un apstrādāt arī no ārvalstīm atsūtītus elektroniski parakstītus dokumentus;
· nodrošina elektronisko dokumentu radīšanu un pārbaudi atbilstoši Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām.
Bez maksas gan iedzīvotājiem, gan organizācijām
Iespēju izmantot eParaksts mobile gan e-Identitātes apliecināšanai, gan dokumentu parakstīšanai integrē arvien jauni komersanti, dokumentu vadības sistēmu uzturētāji un sadzīves pakalpojumu sniedzēji. Komersantiem integrācijas risinājums tiek nodrošināts bez maksas. Arī eParaksts mobile un eID kartes lietotājiem rīku izmantošana iedzīvotājiem ir bez maksas un neierobežotā daudzumā.
Lai uzzinātu vairāk par eParaksts integrāciju risinājumiem un kā vēl uzlabot uzņēmuma darba ikdienu, lasi portālā http://eParaksts.lv vai raksti uz [email protected].