“Elektrum” dabasgāzi tirgo 1000 mājsaimniecībām 0
AS “Latvenergo” zīmols “Elektrum” dabasgāzes tirdzniecības piedāvājumu izvēlējušās 1000 mājsaimniecības, teikts “Latvenergo” tirgus apskatā.
Kompānijā norādīja, ka kopš 2017.gada ir pilnībā atvērts dabasgāzes tirgus, klientiem vairs nav pieejama regulētā cena un visi piedāvājumi tiek veidoti uz brīviem tirgus principiem.
“Mājsaimniecību tirgus ir atšķirīgs, jo notika gan tirgus atvēršana, bet ne pilnīga deregulācija, joprojām saglabājas regulēta dabasgāzes cena. Jau šobrīd redzam, ka mūsu ienākšana dabasgāzes tirgū mājsaimniecībām šī gada februārī ir bijis pareizs lēmums. Pirmo divu mēnešu laikā jau ap 1000 mājsaimniecību izvēlējās mūsu dabasgāzes piedāvājumu, un katru mēnesi klientu skaits turpina pieaugt,” pauda uzņēmumā.
Apmēram divas trešdaļas mājsaimniecību ir noslēgušas līgumu ar “Elektrum” par gāzes piegādi gāzes plītīm un apmēram viena trešdaļa apkurei, šai grupā ir zināms klientu skaits, kas papildus ir izvēlējies arī gāzes katla apkopes pakalpojumu.
LETA jau vēstīja, ka “Latvenergo” ar zīmolu “Elektrum” februārī sāka dabasgāzes tirdzniecību mājsaimniecībām, informēja uzņēmuma pārstāve Ivita Bidere.
“Elektrum” par savu piedāvājumu Latvijas mājsaimniecībām dabasgāzes tirgū paziņoja 14.februārī. Bidere norādīja, ka dabasgāzes tirdzniecība tiek uzsākta 18.februārī un klientu interese ir augsta, ko apliecina arī klientu servisā saņemtie jautājumi. “Latvenergo” pārdošanas direktors Uldis Mucinieks uzsvēra, ka “Elektrum” mērķis ir mēreni pakāpeniska izaugsme, sasniedzot līdz 10% no dabasgāzes tirgus tuvāko piecu gadu laikā.