Elektrības maksājums nepazudīs. Atbilde “LA” lasītājai 4
Vai “Latvenergo” darbiniekiem nebūtu katram klientam jāziņo par līguma numura maiņu? Gribēju samaksāt par kaimiņa elektrību, taču izrādās, ka numurs mainīts un kaimiņam laukos par to nav paziņots, līdz ar to uz pilsētu braukts par velti. Esmu sašutusi. Dace Upīte, Valmieras novadā
“Latvenergo” preses sekretāre Ivita Bidere atbild: “Vispirms jāpaskaidro, kādēļ ir mainījušies klientu līgumu numuri – klientu servisa un norēķinu ērtībām augusta beigās AS “Latvenergo” ieviesa jaunu, modernizētu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu un darbu sāka jaunais portāls www.elektrum.lv. Līdz ar šīs jaunās sistēmas un papildiespēju ieviešanu uz to tika pārnesti esošie klientu līgumi un tika izveidoti jauni līgumu identifikācijas numuri. Mainījās tikai līguma numuri, visi pārējie līguma nosacījumi – produkta cenas, norēķinu kārtība – saglabājas nemainīgi. Atvainojamies par radītajām neērtībām, ja informācija par līguma numura maiņu nav sasniegusi klientu.” Līguma numuru maiņa attiecās uz teju miljonu klientu Latvijā, un “Latvenergo” informācija par līguma numura maiņu tika nodrošināta vairākos veidos – pa pastu, e-pastu, ar īsziņu. “Taču arī gadījumā, ja klients nav saņēmis informāciju par jauno līguma numuru, maksājumu var veikt arī ar veco līguma numuru. Lai klientiem nerastos satraukums un neskaidrības, “Latvenergo” norēķinu sistēma atpazīst arī iepriekšējos līguma numurus – tādējādi, ja klients veiks maksājumu, norādot iepriekšējo līguma numuru, maksājums nekur nepazudīs un tiks attiecināts uz faktisko līguma numuru,” piebilst uzņēmuma pārstāve.