Eksporta izrāviens Āzijā. Latvijas biezpiensieriņi un saldējums garšo arī Taivānas iedzīvotajiem 0
“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”
Piena pārstrādes koncerns “Food Union” šovasar pamatīgi izvērsis saldējuma zīmolu “Ekselence”, “Pols”, kā arī produkta “Lakto” eksportu uz trim Austrumāzijas valstīm – Honkongu, Singapūru un Taivānu.
Eksports uz Austrumāziju apgriezienus pakāpeniski sāka uzņemt aizvadītā gada nogalē, bet vislielāko pieaugumu piedzīvoja šā gada jūnijā līdz ar “Food Union” ieiešanu Taivānas tirgū.
Lielākā daļa no eksporta produktiem tiek ražoti uzņēmuma centrālajā ražotnē AS “Rīgas piena kombināts” un neliela daļa – Igaunijas ražotnē “Premia TKH”.
“Food Union” eksporta produkti tiek realizēti dažādās Austrumāzijas veikalu ķēdēs, kafejnīcās un uzņēmumu birojos.
Diētiskāku un liesāku produktu piekritējiem tiek attīstīts pilnībā jaunradīts zīmols “Shapetime”, kura klāstā ir trīs augļu sorbeta saldējumi, kuriem drīzumā pievienosies citi jauni produkti.
Papildus produktu eksportam vienā no prestižākajiem Honkongas tirdzniecības centriem darbojas gardēžu saldējuma zīmola “Ekselence” pop-up veikals, un jau tuvākajā laikā visa eksportētā prece būs nopērkama “Food Union” internetveikalā.
“Izglītotais un maksātspējīgais Āzijas pircējs no pārtikas produktiem pieprasa Eiropas līmeņa kvalitāti.
Mērķis ir turpināt kāpināt eksporta apjomu uz šiem tirgiem, savukārt nākamajā gadā ieiet vēl divās Austrumāzijas valstīs,” norāda “Food Union” vadītājs Eiropā Normunds Staņēvičs.