Pircējiem Āzijā tiek piedāvāts baudīt plašu saldējuma “Ekselence” sortimentu, arī Latvijā iecienītais “Pols” regulāri mēro tālo ceļu no Rīgas.
Pircējiem Āzijā tiek piedāvāts baudīt plašu saldējuma “Ekselence” sortimentu, arī Latvijā iecienītais “Pols” regulāri mēro tālo ceļu no Rīgas.
Publicitātes foto

Eksporta izrāviens Āzijā. Latvijas biezpiensieriņi un saldējums garšo arī Taivānas iedzīvotajiem 0

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Piena pārstrādes koncerns “Food Union” šovasar pamatīgi izvērsis saldējuma zīmolu “Ekselence”, “Pols”, kā arī produkta “Lakto” eksportu uz trim Austrumāzijas valstīm – Honkongu, Singapūru un Taivānu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas
Pēdējo trīs mēnešu laikā eksporta apmērs sasniedzis 126 tonnas, savukārt līdz gada beigām kopējam apjomam sasniegt 270 tonnas ar Latvijā ražotu saldējumu un biezpiena sieriņiem, kā arī Igaunijā ražotu saldējumu.

Eksports uz Austrumāziju apgriezienus pakāpeniski sāka uzņemt aizvadītā gada nogalē, bet vislielāko pieaugumu piedzīvoja šā gada jūnijā līdz ar “Food Union” ieiešanu Taivānas tirgū.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lielākā daļa no eksporta produktiem tiek ražoti uzņēmuma centrālajā ražotnē AS “Rīgas piena kombināts” un neliela daļa – Igaunijas ražotnē “Premia TKH”.

“Food Union” eksporta produkti tiek realizēti dažādās Austrumāzijas veikalu ķēdēs, kafejnīcās un uzņēmumu birojos.

Kopumā uzņēmums uz Austrumāziju eksportē 46 dažādus produktus ar trim Latvijā pazīstamiem zīmoliem un vienu – īpaši radītu – uz “Lakto” bāzes izveidots zīmols bērniem ar trim biezpiena sieriņiem un trim saldējumiem.

Diētiskāku un liesāku produktu piekritējiem tiek attīstīts pilnībā jaunradīts zīmols “Shapetime”, kura klāstā ir trīs augļu sorbeta saldējumi, kuriem drīzumā pievienosies citi jauni produkti.

Papildus produktu eksportam vienā no prestižākajiem Honkongas tirdzniecības centriem darbojas gardēžu saldējuma zīmola “Ekselence” pop-up veikals, un jau tuvākajā laikā visa eksportētā prece būs nopērkama “Food Union” internetveikalā.

“Izglītotais un maksātspējīgais Āzijas pircējs no pārtikas produktiem pieprasa Eiropas līmeņa kvalitāti.

To spējam nodrošināt, tādēļ bruģējam savu ceļu šajā ļoti asas konkurences tirgū ar Latvijā jau pazīstamiem un iemīļotiem zīmoliem, kas pieejami respektablos tirdzniecības tīklos.

Mērķis ir turpināt kāpināt eksporta apjomu uz šiem tirgiem, savukārt nākamajā gadā ieiet vēl divās Austrum­āzijas valstīs,” norāda “Food Union” vadītājs Eiropā Normunds Staņēvičs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.