Ilmārs Ceriņš
Ilmārs Ceriņš
Foto – Uldis Muzikants

Lai noturētu interesi 2

Pircēji zaļo sieru pa īstam pamanījuši trekno gadu beigās, vienu brīdi nelielajam uzņēmumam klājies tik labi, ka ar nopelnīto pilnībā pieticis gan iztikšanai, gan kredītsaistību kārtošanai. Taču tad sākusies krīze un rīdziniekiem piegādājamās produkcijas daudzums aizvien sarucis. Uzņēmuma saimnieki tomēr nav padevušies un pakāpeniski no sākotnējā, ļoti pieticīgā piedāvājumu klāsta izveidojuši plašu un daudzveidīgu sortimentu. Veikalos parādījušies produkti, kas pagatavojami kopā ar sieru. Vispirms ar A un B vitamīnu bagātais zelta jeb gī sviests, ko var ziest uz maizītēm un uzbērt sieru, izmantot cepšanai, pievienot zupām, mērcēm vai makaronu ēdieniem garšas uzlabošanai. Ājurvēdas speciālisti gī sviestu atzinuši arī par labu, ādu barojošu un mīkstinošu kosmētikas līdzekli. Pircējus sākumā izbrīnījusi produkta augstā cena, bet Ilmārs skaidro, ka tas nav izkausēts un burkās ieliets veikalā nopērkamais sviests. Lai iegūtu vitamīniem bagāto, tīro piena produktu, augstākās kvalitātes sviestu noteiktā temperatūrā lēni karsē vismaz trīs diennaktis, pakāpeniski atdalot olbaltumvielas un ūdeni. Karsēšanas procesā veidojas sviesta īpašā konsistence, garša un smarža.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Pēdējos gados “Siera ražotne” pircēju atsaucību izpelnījusies arī ar daudzveidīgo makaronu klāstu. Atšķirībā no citiem lielveikalu produktiem raunēniešu makaroniem pievienotas lauku olas un to izgatavošana ir roku darbs. Uzņēmumā top makaroni ar sier­āboliņu, svaigiem burkāniem, dillēm, bietēm, maltajiem pipariem, kaltētu papriku un sīpoliem.

“Pircēji, pieraduši pie bagātā lielveikalu klāsta, kļūst aizvien izvēlīgāki, un ar vienu produktu noturēt klientu uzmanību nav iespējams, “pārliecinājies uzņēmuma saimnieks. “Galvenais – strādāt un nebaidīties kļūdīties. Ja nepērk vienu produktu, padomā – kāpēc, un mēģini nākamo. Katru krīzes brīdi esam izmantojuši kā starta punktu, lai uzsāktu ko jaunu. Lai piesaistītu pircēju uzmanību, produktam jābūt garšīgam un vizuāli pievilcīgam, bet ražotājam jātic savai veiksmei un jāstrādā pēc labākās sirdsapziņas.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Daudzi no produktiem pievienotajiem dārzeņiem un garšaugiem ir audzēti pašu dārzā, izmantojot tikai kūtsmēslus. Raunēniešu produkti nesatur konservantus un kaitīgās E vielas, bet par ekoloģiskiem tos nevar saukt tāpēc, ka milti, olas un citas izejvielas nav no bioloģiskajām saimniecībām. To iegāde ievērojami paceltu preču cenu, bet Latvijas iedzīvotāju pirktspēja nav sevišķi augsta.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.