Gundars Bērziņš
Gundars Bērziņš
Foto: Paula Čurkste/LETA

Ekonomists skaidro, ko mūsdienās nozīmē veiksmīgs uzņēmums 12

Tūkstošiem eiro liela peļņa, milzīgs klientu loks- tie, iespējams, ir daži no rādītājiem, par kuriem domājam, raksturojot, kas tad, mūsuprāt, ir veiksmīgs uzņēmums. Tiesa, kā norāda ekonomists un Latvijas Universitātes Ekonomikas fakultātes dekāns Gundars Bērziņš, tad realitātē rādītāji, kas raksturo veiksmīgu uzņēmumu, ir citi.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Viņa uzvārds sākas ar burtu “B”, un viņš deva rīkojumu…” izskan jaunas spekulācijas par iesaistītajiem Timmas bojāejā
“Ja jūs uzpildāt degvielu šādā veidā, jūs esat idiots!” Eksperts ceļ trauksmi, mudinot autovadītājus izvairīties no plaši izplatītas kļūdas degvielas uzpildes stacijās
Receptes
Tu tos ēdi zaļus/svaigus? Tā vairāk nedari! 5 dārzeņi, kuri pirms ēšanas jānovāra
Lasīt citas ziņas

“Veiksmīgs uzņēmums, kā mēs to praktiski saprotam, ir uzņēmums, kuram ir vairāk vai mazāk konstanti rādītāji izaugsmē, pieaug apgrozījums, klientu skaits un peļņa,” TV24 raidījumā “RītdienasES” norāda ekonomists G.Bērziņš.

“Šādiem uzņēmumiem ir labas nākotnes perspektīvas. Nākotnes peļņa ir lielāka nekā šobrīd. Mēs esam gatavi investēt šādā uzņēmumā. Šādā veidā mēs parasti arī skatāmies uz veiksmīgiem uzņēmumiem.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš arī uzsver, ka runājot par peļņas rādītājiem uzņēmumos, parasti skatās nevis uz absolūtajiem skaitļiem, bet gan dinamiku. “Ja katru mēnesi mums ir lielāks cipars nekā iepriekšējā, tad esam veiksmīgi.”

Visu raidījuma “RītdienasEs” jaunāko epizodi skaties šeit.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.