Ekonomists skaidro, ko mūsdienās nozīmē veiksmīgs uzņēmums 12
Tūkstošiem eiro liela peļņa, milzīgs klientu loks- tie, iespējams, ir daži no rādītājiem, par kuriem domājam, raksturojot, kas tad, mūsuprāt, ir veiksmīgs uzņēmums. Tiesa, kā norāda ekonomists un Latvijas Universitātes Ekonomikas fakultātes dekāns Gundars Bērziņš, tad realitātē rādītāji, kas raksturo veiksmīgu uzņēmumu, ir citi.
“Veiksmīgs uzņēmums, kā mēs to praktiski saprotam, ir uzņēmums, kuram ir vairāk vai mazāk konstanti rādītāji izaugsmē, pieaug apgrozījums, klientu skaits un peļņa,” TV24 raidījumā “RītdienasES” norāda ekonomists G.Bērziņš.
“Šādiem uzņēmumiem ir labas nākotnes perspektīvas. Nākotnes peļņa ir lielāka nekā šobrīd. Mēs esam gatavi investēt šādā uzņēmumā. Šādā veidā mēs parasti arī skatāmies uz veiksmīgiem uzņēmumiem.”
Viņš arī uzsver, ka runājot par peļņas rādītājiem uzņēmumos, parasti skatās nevis uz absolūtajiem skaitļiem, bet gan dinamiku. “Ja katru mēnesi mums ir lielāks cipars nekā iepriekšējā, tad esam veiksmīgi.”
Visu raidījuma “RītdienasEs” jaunāko epizodi skaties šeit.