Eiro kampaņas informācija varētu tikt izvietota uz miltu pakām 0
Iespējams, iedzīvotājiem būtiska informācija par eiro ieviešanu tiks izvietota uz graudu pārstrādes uzņēmuma AS “Dobeles dzirnavnieks” ražotajiem produktiem, noskaidroja biznesa portāls “Nozare.lv”.
Jau ziņots, ka eiro ieviešanas informatīvo kampaņu par 284 843 latiem īstenos pilnsabiedrība “Komunikāciju aģentūra”/”Mooz”. Preses konferencē par kampaņas īstenošanu tika norādīts – lai sasniegtu auditoriju, kas nelieto medijus, notiekot pārrunas ar kādu no lielajiem pārtikas ražotājiem par iespēju uz šī uzņēmuma pārtikas produktiem izvietot iedzīvotājiem svarīgu informāciju saistībā ar eiro ieviešanu.
Aptaujājot lielākos pārtikas ražotājus, “Nozare.lv” noskaidroja, ka, visticamāk, konkrētais ražotājs ir AS “Dobeles dzirnavnieks”.
Uzņēmuma mārketinga vadītāja Maija Brikmane informēja: “Eiro ieviešana ir visai Latvijas sabiedrībai nozīmīgs pārmaiņu process. Apzināmies, ka “Dobeles dzirnavnieka” produkcija sasniedz lielu sabiedrības daļu, tādēļ kā sociāli atbildīgs un pilsoniski aktīvs uzņēmums apsveram iespēju, kā varētu dot ieguldījumu savu pircēju un visas sabiedrības informēšanā par praktiskajiem aspektiem eiro ieviešanā, lai visiem kopīgi šis process būtu maksimāli saprotams, plānots un savlaicīgs.”
“Dobeles dzirnavnieka” ražotie produkti ir viena no sastāvdaļām Latvijas vistrūcīgākajiem iedzīvotājiem paredzētajās pārtikas pakās. “Dobeles dzirnavnieks” uzvarēja konkursā un kļuva par pārtikas paku piegādātāju trūcīgajiem iedzīvotājiem Eiropas Komisijas finansētajā projektā Latvijā.
Komplektā iekļauti šādi produkti: pilnpiena pulveris – 0,4 kilogrami, makaroni – viens kilograms, tvaicēti rīsi – 0,4 kilogrami, griķi – 0,4 kilogrami, manna – 0,5 kilogrami, augstākā labuma kviešu milti – 0,5 kilogrami un sautēta cūkgaļa – 0,25 kilogrami. Makaroni, rīsi, manna un milti ir “Dobeles dzirnavnieka” ražoti.
“Dobeles dzirnavnieks” dibināts 1994.gadā. Kopš 2008.gada uzņēmuma īpašnieks ir Igaunijas miltu pārstrādes uzņēmums “Tartu Mill”.
Pagājušajā gadā “Dobeles dzirnavnieka” apgrozījums bija 62,27 miljoni latu salīdzinājumā ar 56,84 miljoniem 2011.gadā. Uzņēmuma peļņa pērn bijusi 1,40 miljoni latu salīdzinājumā ar 2,53 miljoniem iepriekšējā gadā, liecina “Firmas.lv” informācija.