Egils Zariņš: Mēs kā sabiedrība ar katru gadu kļūstam arvien vājāki informatīvajā ziņā 8
“Tas ir iespējams tikai sabiedrībā, kura ir informatīvi ļoti vāja,” komentējot Latvijas politiskajā laukā notiekošās tā sauktās “melnās kampaņas”, savu kritiku “RīgaTV24′ raidījumā “Preses klubs” pauda sabiedrisko attiecību speciālists Egils Zariņš.
Egils Zariņš norāda, ka ir būtiski sekot līdzi aktuālākajai informācijai un katram pašam izvērtēt informācijas patiesumu: “Man, piemēram, kāds var mest tādu melno kampaņu par kādu politiķi, bet es tāpat apmēram būšu savus secinājumus izdarījis. Protams, ja būs dokumentāli pierādīts un prokuratūra iesaistīsies, tad es varētu sākt šaubīties par to, bet tāda melna kampaņa pret kādu partiju, politiķi… Man, cilvēkam, kurš ikdienā tomēr vairāk vai mazāk seko līdzi, kas notiek politiskajā laukā gan presē, gan varbūt arī vairāk no kuluāru sarunām, tāda melnā kampaņa mani nevar izsist no ritma. Bet ir cilvēki, kurus var – uz tiem jau tas arī ir orientēts.”
“Es vēlreiz pateikšu: mēs kā sabiedrība ar katru gadu kļūstam arvien vājāki informatīvajā ziņā. Mēs vairs neprotam strādāt ar informāciju, mēs to maz patērējam – patērējam tikai to, ko mums iedod. Ar mums var manipulēt ārkārtīgi daudz un to jau dara, ne tikai Kremlis, to dara, teiksim, arī mūsu pašu preču pārdevēji, to dara un darīs arī politiķi, tāpēc ka viņi redz: ir aitas un būs arī cirpēji,” raidījumā sacīja Zariņš.