Ēdināšanas biznesa startam ārpus Rīgas Ķirsons noskatījis Ādažus 0
Ēdināšanas kompānija AS “Lido”, kuras īpašnieks Gunārs Ķirsons iepriekš pavēstīja par plāniem agresīvi izvērsties tirgū, paplašinot uzņēmuma tīklu un realizējot vairākus vērienīgus projektus, šobrīd risina pārrunas ar Ādažu pašvaldību, lai tur kā pirmo ārpus Rīgas realizētu jaunā koncepta ēstuves projektu.
Sarunā ar biznesa portālu “Nozare.lv” uzņēmuma īpašnieks Gunārs Ķirsons atklāja, ka projekta realizācijai noskatīta vieta Ādažos, netālu no jaunās “Virši-A” degvielas uzpildes stacijas. Tur iecerēts uzbūvēt ēdināšanas uzņēmuma AS “Lido” bistro – veikala koncepta “Ķirsons Māja” projektu.
Taču vēl viss ir agrīnā stadijā un nav nekādu garantiju, ka projekts tiešām tiks realizēts konkrētajā vietā, piebilst uzņēmējs.
Ķirsons skaidro, ka šobrīd notiek pārrunas ar Ādažu pašvaldību par to, vai tiks atļauts pie potenciālās ēkas izbūvēt nobraucamo ceļu, kā arī citus papildus ceļus, pa kuriem klienti varētu ērti nokļūt iecerētajā bistro-veikalā.
Bez šāda savienojuma projekta realizācija kļūst apšaubāma, liek noprast uzņēmējs. Skaidrība par to, kad un vai projekts realizēsies, būs rudenī, prognozē Ķirsons.
Kā vēstīts, jaunā koncepta “Ķirsons Māja” pirmais projekts tika atklāts apmeklētājiem pērnā gada jūlijā Stirnu ielā 32, Purvciemā, Rīgā.
Veikala un bistro, ēdināšanas konceptā “Ķirsons Māja” tiek piedāvāti jauni gaļas un kulinārijas produkti un ēdienkarte ar starptautisku pieskaņu.
Iepriekš Ķirsons “Nozare.lv” atklāja, ka tuvākajos piecos gados ēdināšanas kompānija AS “Lido” plāno agresīvi izvērsties tirgū, paplašinot uzņēmuma tīklu un realizējot vairākus vērienīgus projektus.
“Kopumā apgrozījums visā firmā aug, un esam izveidojuši labu komandu, tuvākajos gados agresīvi iekarosim tirgu. Jau tuvākajā laikā tiks sākti jauni projekti, par kuriem pagaidām sīkāk atturēšos stāstīt, bet tie sekmēs “Lido” paplašināšanos. Plānojam, ka nākamajos piecos gados kļūsim par ēdināšanas tirgus līderi Latvijā,” iepriekš uzsvēra Ķirsons.
Viņš arī norādīja, ka turpmāk darbosies tikai ēdināšanas biznesā. “Iepriekšējo gadu kļūdas, pievēršoties citiem biznesiem, vairs neatkārtošu,” sacīja Ķirsons.
Jau ziņots, ka tuvākajos piecos gados ēdināšanas kompānija AS “Lido” plāno agresīvi izvērsties tirgū, paplašinot uzņēmuma tīklu un realizējot vairākus vērienīgus projektus, lai kļūtu par ēdināšanas tirgus līderi Latvijā.
Kā liecina “Firmas.lv” informācija, “Lido” 2012.gadā strādāja ar 27,01 miljona eiro apgrozījumu, kas ir 5% palielinājums salīdzinājumā ar 25,61 miljona eiro apgrozījumu 2011.gadā. “Lido” peļņa samazinājusies vairāk nekā trīsarpus reizes – no 1,3 miljoniem eiro 2011.gadā līdz 344 310 eiro 2012.gadā.
Salīdzinājumā ar 2012.gadu esam palielinājuši apgrozījumu par apmēram 11%, iepriekš provizoriskos finanšu rādītājus raksturoja Ķirsons.
Patlaban “Lido” tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens “Lido” bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.
Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 14,11 miljoni eiro (9,92 miljoni latu). “Lido” vienīgais īpašnieks ir Ķirsons.