Foto: SHUTTERSTOCK

Ēd picu un samaksā pēc savas nāves? Jaunzēlandes picērija piedāvā klieniem pārsteidzošu pakalpojumu 7

Esat naudas grūtībās? Jūs varat samaksāt šim picas restorānam, kad būsiet miris. Jaunzēlandes “Hell Pizza” ļauj klientiem maksāt par picu pēc savas nāves, tā vēstīja ASV medijs “The Washington Post“.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Pēc vairākām paaudzēm, kādu ģimenes locekli zaudējuši tuvinieki sava ģimenes locekļa testamentā varētu atklāt ko neparastu: neapmaksātu rēķinu par picu.

Jaunzēlandes “Hell Pizza” (Elles pica) piedāvā klientiem iespēju samaksāt par picu pēc nāves. Savdabīgā veidā godinot savu nosaukumu, restorāns piedāvā šo maksājumu plānu 666 klientiem Jaunzēlandē un vēl 666 klientiem Austrālijā. Apmeklētājiem būs jāparaksta juridiski saistošu līgumu, ar kuru tie apņemas iekļaut picas rēķinu savā testamentā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tas ir veids, kā viņi potenciāli var iegūt to, kas būtībā ir bezmaksas pica,” tā intervijā ASV laikrakstam “The Washington Post” sacīja “Hell Pizza” izpilddirektors Bens Kamings (Ben Cumming), un tad viņiem nav jāuztraucas par tā samaksu vēl ilgi, ilgi…

Kampaņas ideja, ko “Hell Pizza” nosauca par “AfterLife Pay” (pēcnāves maksājums), radās aptuveni februārī, kad „pērc tagad, maksā vēlāk” pakalpojumu sniedzēji sāka piedāvāt savus pakalpojumus restorānam. Pēdējos gados ir strauji kļuvušas populāras iespējas iegādāties kāroto tūlīt, bet maksāt vēlāk, sniedzot patērētājiem iespēju maksāt par produktiem veseliem mēnešiem vai pat gadiem vēlāk — un bieži vien pat bez procentiem. Taču šādi pirkumu plāni var būt riskanti pircējiem, kuri nejūt mēra sajūtu, kamēr novēloti maksājumi bieži vien rada papildus soda sankcijas.

Kamings sacīja, ka uzskata, ka šādi pakalpojumi ir kaitīgi un var likt viņa klientiem uzkrāt parādus. Pēc savas būtības Pēcnāves maksājums ir paredzēts, lai ķircinātu „iegādājies tūlīt, maksā vēlāk” pakalpojumu sniedzējus, kuri pārvērš maksājumu iespējas galējībās. Kamings sacīja, ka neliks saviem klientiem maksāt nokavējuma naudu par picām.

“Mēs būtībā tikai nedaudz pasmejamies par to jautrā veidā,” sacīja 40 gadus vecais Kamings, kurš vada Hell Pizza kopš 2012. gada. “Es gan šaubos, ka tas būs ilgtermiņa pasākums.”

“Hell Pizza” picas advokāts un darbinieki ir sagatavojuši savdabīgu testamenta pielikumu, kurā klientiem ir jānorāda savs vārds, naudas summa, ko viņi būs parādā, tiklīdz viņi būs “aizgājuši no šīs pasaules”, kā arī pasūtītās picas veids. Klientam un diviem lieciniekiem jāparaksta šis līgums.

Kamings sacīja, ka kopš jaunās maksājuma iespējas ieviešanas šī gada 25. maijā, jau vairāk nekā 10 000 cilvēku ir iesnieguši savus pieteikumus. Sidnejas iedzīvotāja Terīna Džoslinga (Terin Joslin) sacīja, ka, piesakoties šādam piedāvājumam domājusi par sava tēva Pola pēkšņo nāvi pērnā gada augustā.

Reklāma
Reklāma

“Viņa testamenta izpildīšana ir bijusi samērā sarežģīta,” 32 gadus vecā Džoslinga sacīja laikrakstam “The Washington Post”. “Un es ļoti labprāt redzētu, kā mana ģimene smejas, pēc tam, kad būs nolasīts mans testaments, un mantojuma masai būs jāsamaksā par picu, kas apēsta pirms vairākiem gadu desmitiem.”

“Hell Pizza”, kas kopš atvēršanas Velingtonā 1996. gadā ir izveidojusi 77 franšīzes uzņēmumus Jaunzēlandē, un tai līdz šim ir bijusi apjomīga reklāmas kampaņu vēsture, kas pilnībā atspēko tās nosaukumu.

Tās tīmekļa vietnē ir attēli ar galvaskausiem un kauliem, zirnekļiem, sarkaniem acs āboliem un šaušalīgu mūziku. Dažas no restorāna picām ir nosauktas septiņu nāves grēku vārdā. 2012. gada martā uzņēmums “Hell Pizza” uzlēja pasaulē asāko čilli mērci uz vienas nejaušas izvēlētas picas šķēles, nosaucot šo projektu par “Picas ruleti”.

Klienti, kas būs pieteikušies pēcnāves maksājumu programmai, nejaušības kārtībā tiks izvēlēti līdz 17. jūnijam. Kamings gan nav pārliecināts par to, kā restorāns varēs izpildīt līgumu noteikumus pēc klientu nāves un atgūt naudu. “Cerams, ka līdz tam paies vēl ilgs laiks” viņš teica.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.