Publicitātes foto

Džārmuša zīmēts ikdienas portrets 0

Pagājušā gada Kannu kinofestivāla programmā iekļautā amerikāņu neatkarīgā kino autora Džima Džārmuša lente “Patersons” ir meditatīvs kāda pāra nedēļas portretējums.

Reklāma
Reklāma
Bez drastiskām diētām un brīnumtabletēm – metodes, kas tiešām strādā:11 dabīgi veidi, kā mazināt vēdera taukus
Rīgas ielās parādījušās automašīnas, kurām uz stiklu tīrītājiem uzmaukti polietelēna maisiņi. Kāpēc?
Revolūcija zobārstniecībā: zinātnieki uzskata, ka jau pēc pieciem gadiem varēs ataudzēt izkritušos zobus
Lasīt citas ziņas

Džārmuša vārds pērn Kannu programmā bija iekļauts ar divām filmām – gan dokumentālo filmu par Igiju Popu “Gimme Danger”, gan arī askētisko lenti “Patersons”, kuras titulvaronis, autobusa šoferis, ikdienas skaistumu tērpj vārdos. Viņa draudzene Laura dienas vada mājās, ar katru minūti izdomājot arvien oriģinālāku sevis izklaidēšanas veidu, kamēr pats Ādams mēģina tikt galā ar ietiepīgo suni, paziņu arvien pieaugošo attiecību intensitāti ikvakara bāra apmeklējumos, lipināt kopā nejauši izdzirdētu sarunu drumslas un no ikdienišķas komunikācijas izvētīt lieko un kaut tikai pieskarties Patersonas pilsētiņas slavenākā iedzīvotāja dzejnieka Viljama Karlosa Viljamsa diženumam. Režisora un scenārista, amerikāņu autorkino leģendas un ikonas Džima Džārmuša stāsts ir minimālisma un poēzijas triumfs vārdos, skaņās un krāsās, pseidodokumentālā manierē portretējot divu strādnieku šķirai piederīgu cilvēku ikdienu, kas nefokusējas uz sīkumiem, bet tver dzīvi filozofiskās kategorijās.

“Patersons”/”Paterson”

ASV, 2016.

Režisors: Džims Džārmušs

Galvenajā lomā – Ādams Draivers

“Splendid Palace”

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.