“Domina Shopping” paziņo par 20 jaunu veikalu atvēršanu 0
Virzoties uz mērķi kļūt par patērētājiem ikdienā ērtāko iepirkšanās vietu Rīgā, tirdzniecības centrs “Domina Shopping” 2018.gadā ievērojami uzlaboja savus darbības rādītājus.
2018. gada nogalē saņemts arī ISO 50001 sertifikāts, kas apliecina centra atbilstību augstākajiem energoefektivitātes normatīviem.
Rezultāti ar uzviju
Pērn tirdzniecības centrā atvērtas 22 jaunas tirdzniecības vietas un ar uzviju sasniegti visi uzstādītie biznesa mērķi.
Par pircēju visiecienītākajiem veikalu segmentiem pagājušajā gadā “Dominā” kļuva apģērbu (+8,5) un sporta preču (+3,9%) veikali. Savukārt vislielāko izaugsmi pērn centrā piedzīvoja pakalpojumu (+70,5%), delikatešu (+53,1%), aptieku un optikas (+43,6%) segmenti.
“Domina Shopping” direktore Dina Bunce norāda, ka šo rezultātu pamatā ir rūpīga centra apmeklētāju vēlmju un interešu izzināšana, tās salāgojot ar esošo un jauno nomnieku piedāvājumu un iespējām.
Lielu lomu spēlē arī investīcijas centra iekšējās un ārējās vides uzlabošanā, kas atrašanos “Domina Shopping” padara vēl patīkamāku, un prasmīgi mārketinga risinājumi – sākot ar regulārām kampaņām un īpašajiem piedāvājumiem, beidzot ar pasākumiem visdažādākajām gaumēm.
“Tas viss mums ļoti palīdz veidot tādu Dominu, kurā ikkatrs apmeklētājs jūtas labi un kā savējais,” uzsver D. Bunce.
20 jauni veikali un servisa zona
Modes segmentu bagātinājuši tādi veikali kā GIVEN by GRENARDI, Eclectica, Pepco, Vizionette, Nursace, Rieker/Mustang, Esotique, Sexy Style, Meyer Menswear un Muss, kā arī jau pavisam drīz tiks atvērts rekonstruētais sporta preču veikals 4F, tam kļūstot par Baltijā lielāko.
Mājlietu un skaistuma segmentus papildinājuši tādi starptautiskie un vietējie veikali kā Askona, podiunpodi.lv, Delicato, Sugar Baron, Drogas, Barber Shop, Сosmoprof Baltic, un jau maijā durvis vērs veikals cenuklubs.lv.
Pēc jauna interjera koncepta izveidota arī atsevišķa servisu zona, koncentrējot tajā mobilo, IT, skaistuma, šūšanas un citu pakalpojumu sniedzējus.
“Domina Shopping” ir viens no lielākajiem tirdzniecības centriem Rīgā un Latvijā, kas saviem apmeklētājiem sniedz plašas un ērtas iepirkšanās iespējas vairāk nekā 170 tirdzniecības vietās. Centrs atbilst augstākajiem energoefektivitātes normatīviem, ko apliecina ISO 50001 sertifikāts.