Publicitātes attēls: “Domina Shopping”

“Domina Shopping” paziņo par 20 jaunu veikalu atvēršanu 0

Virzoties uz mērķi kļūt par patērētājiem ikdienā ērtāko iepirkšanās vietu Rīgā, tirdzniecības centrs “Domina Shopping” 2018.gadā ievērojami uzlaboja savus darbības rādītājus.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas
Arī šogad turpinās centra attīstība, kā rezultātā tiks paplašināts veikalu klāsts un teju 0,6 miljoni eiro tiks ieguldīti infrastruktūras modernizēšanā, “Domina Shopping” vidi un interjeru padarot arvien ērtāku un mūsdienīgāku.

2018. gada nogalē saņemts arī ISO 50001 sertifikāts, kas apliecina centra atbilstību augstākajiem energoefektivitātes normatīviem.

Rezultāti ar uzviju

CITI ŠOBRĪD LASA

Pērn tirdzniecības centrā atvērtas 22 jaunas tirdzniecības vietas un ar uzviju sasniegti visi uzstādītie biznesa mērķi.

Tā, salīdzinot ar 2017.gadu, pērn “Dominas” apgrozījums palielinājās par +25%, sasniedzot 87,71 miljonus eiro, bet apmeklētāju plūsma pieauga līdz 6,7 miljoniem cilvēku, kas ir par +13,7% vairāk nekā gadu iepriekš.

Par pircēju visiecienītākajiem veikalu segmentiem pagājušajā gadā “Dominā” kļuva apģērbu (+8,5) un sporta preču (+3,9%) veikali. Savukārt vislielāko izaugsmi pērn centrā piedzīvoja pakalpojumu (+70,5%), delikatešu (+53,1%), aptieku un optikas (+43,6%) segmenti.

“Domina Shopping” direktore Dina Bunce norāda, ka šo rezultātu pamatā ir rūpīga centra apmeklētāju vēlmju un interešu izzināšana, tās salāgojot ar esošo un jauno nomnieku piedāvājumu un iespējām.

Tirdzniecības centra “Domina Shopping” direktore Dina Bunce
Publicitātes foto

Lielu lomu spēlē arī investīcijas centra iekšējās un ārējās vides uzlabošanā, kas atrašanos “Domina Shopping” padara vēl patīkamāku, un prasmīgi mārketinga risinājumi – sākot ar regulārām kampaņām un īpašajiem piedāvājumiem, beidzot ar pasākumiem visdažādākajām gaumēm.

“Tas viss mums ļoti palīdz veidot tādu Dominu, kurā ikkatrs apmeklētājs jūtas labi un kā savējais,” uzsver D. Bunce.

20 jauni veikali un servisa zona

Par prieku pircējiem, pēdējā pusgada laikā t/c “Domina Shopping” ienākuši 15 jauni veikali un vismaz 5 atvērti pēc jauniem konceptiem pārveidotās telpās.

Modes segmentu bagātinājuši tādi veikali kā GIVEN by GRENARDI, Eclectica, Pepco, Vizionette, Nursace, Rieker/Mustang, Esotique, Sexy Style, Meyer Menswear un Muss, kā arī jau pavisam drīz tiks atvērts rekonstruētais sporta preču veikals 4F, tam kļūstot par Baltijā lielāko.

Mājlietu un skaistuma segmentus papildinājuši tādi starptautiskie un vietējie veikali kā Askona, podiunpodi.lv, Delicato, Sugar Baron, Drogas, Barber Shop, Сosmoprof Baltic, un jau maijā durvis vērs veikals cenuklubs.lv.

Reklāma
Reklāma

Pēc jauna interjera koncepta izveidota arī atsevišķa servisu zona, koncentrējot tajā mobilo, IT, skaistuma, šūšanas un citu pakalpojumu sniedzējus.

“Domina Shopping” šogad sāksies arī jaunās izklaides un atpūtas zonas būvniecība, investējot vairāk nekā 7 miljonus eiro. Detalizētāka informācija par to sekos pēc laika atsevišķi.

“Domina Shopping” ir viens no lielākajiem tirdzniecības centriem Rīgā un Latvijā, kas saviem apmeklētājiem sniedz plašas un ērtas iepirkšanās iespējas vairāk nekā 170 tirdzniecības vietās. Centrs atbilst augstākajiem energoefektivitātes normatīviem, ko apliecina ISO 50001 sertifikāts.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.