Foto no www.bike-intermodal.eu

Divritenis portfelī 0

Divritenis ar elektrisko motoru, kas ir salokāms portfeļa izmērā un sver tikai 7,5 kg, drīz varētu strauji pārņemt riteņbraucēju joslas un sabiedrisko transportu Eiropā!

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

“Bike Intermodal” divriteņa dizains un ražošanas process sniedz iespējas veselai jaunai salokāmo divriteņu paaudzei, lai darbinieki atteiktos no mašīnām un mūsu pilsētas kļūtu zaļākas.

ES fondu atbalstītais projekts “Bike Intermodal” ir izstrādājis jaunu salokāmā divriteņa prototipu, kas sver tikai 7,5 kg, darbojas ar elektromotoru un salocīts ietilpst 50 cm x 40 cm x 15 cm 
lielā kastē, ko var vienkārši glabāt vai pārvadāt. Tā detaļas ir pilnībā otrreiz pārstrādājamas, kas nozīmē, ka viss divriteņa dzīves cikls ir dabai draudzīgs: no ražošanas līdz lietošanai un pat pārstrādei.

CITI ŠOBRĪD LASA

Katru gadu tiek saražoti apmēram 135 miljoni divriteņu, no kuriem salokāmie veido aptuveni 2%. “Bike Intermodal” divritenis pāriet no tipiskās divriteņu nozares uz motorizēto transporta līdzekļu nozari. “Mēs esam pilnveidojuši divriteņa izturīgumu, ierobežojot detaļu daudzumu un lietojot visizturīgākos un vienlaikus vieglākos materiālus, tādus kā magnēzijs. Katra detaļa ir pārbaudīta, pārstrādājama, kā arī ražošanas process ir pārbaudīts. Šis process ir vērsts uz kvalitātes kontroli, iespējamību sekot līdzi produkta dzīves ciklam, domājot par apkārtējo vidi,” uzsver Alesandro Belli no “Tecnologie Urbane”, kas ir viens no projekta galvenajiem partneriem un “Bike Intermodal” jaunās kompānijas dibinātājs.

Pārveidojamā divriteņa kodols ir rāmis, kas atveras un aizveras kā lidaparāta šasija, veidots no lietā alumīnija vai magnēzija un tērauda trosēm. Īpaši projektēts motors, ko attīstījis projekta partneris “Maxon Motors” (no “BRAUN” grupas), tas ir unikāli viegls. Pat ar motoru divriteņa svars ir puse no salokāmā divriteņa svara, kam nav papildu motora, un aizņem piektdaļu no līdzīga divriteņa aizņemtās platības.

“Bike Intermodal” pētniecības projekts saņēma 1,58 milj. eiro no Eiropas Savienības pētniecības fondiem. Kopš projekta pabeigšanas kompānija turpinājusi optimizēt divriteņa dizainu un ražošanas procesu, un tagad tai ir gatavs produkts, kas var nonākt tirdzniecībā. Lai uzzinātu vairāk, apmeklējiet www.bike-intermodal.eu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.