Ceļiem paredzēts 20 reizes mazāk naudas nekā vajadzētu. “LA” diskusija Milzkalnē 3
Reti tā ir bijis. Ka tik daudz apmierinātu apmeklētāju pēc “LA” diskusijas ar nosaukumu “Grubuļainā ceļu satiksmes attīstība novadā”. Politiķi – satiksmes ministrs Anrijs Matīss (“Vienotība”) un Saeimas deputāts Imants Parādnieks (NA), eksperti – RTU Ceļu un tiltu katedras docents Māris Zemītis un SIA “Ceļu eksperts” valdes loceklis Jānis Kivilands no Engures un kaimiņu novadu iedzīvotāji piektdien Milzkalnē šķīrās, atrisinājuši daudzas neskaidrības.
Smārdes iedzīvotāji nomierinājās no uzpūstās un nepatiesās baumas, ka viņu stacijā vilcieni vairs nepieturēs. Apšuciema iedzīvotāja atgriezās apmierināta, uzzinājusi, ka ātruma ierobežojošo zīmi var uzstādīt, nemainot apdzīvotās vietas robežas. Cēres iedzīvotāja sapriecājās, ka nākamgad tiks sagatavots tehniskais projekts un 2017. gadā tiks noasfaltēts ceļš līdz Ventspils šosejai. Autobraucējai ceļā no Tukuma uz Rīgu pārtrauktā līnija ļauj apdzīt, bet tas dzen nāvē – nākamgad paredzētajā šā ceļa rekonstrukcijā visus neloģiskumus paredzēts novērst.
Tukumniece ceļā uz Enguri novērojusi neapzīmētu aļņu pāreju – viņas ierosinājums par brīdinošas ceļazīmes uzstādīšanu atrada dzirdīgas ausis. Jelgavas novada Platones pagasta zemnieku saimniecības īpašnieks Ilmārs Feldmanis speciāli bija atbraucis, lai pieteiktu nedrošas vietas uz atjaunotās Jelgavas–Elejas–Meitenes šosejas, piemēram, pagriezienā uz Lielvircavu, un ministrs apņēmās to atrisināt.
Varbūt tos dažus kilometrus no šosejas līdz Raudas pansionātam noklās ar melno bituma segumu. Zemītes iedzīvotājai nav pieņemams, ka smagais transports bojā ceļu, lai gan uz Kuldīgu tas varētu braukt arī pa citu ceļu, – nu viņa novadā griezīsies ar iesniegumu par masas ierobežojuma zīmi. “Neatkarīgo Tukuma Ziņu” redaktore Ivonna Plaude saņēma solījumu, ka apļa projekts šosejas Ventspils–Rīga melnajā punktā nr. 1 – aklajā krustojumā ar Jelgavas–Tukuma ceļu ceturto reizi netiks pārbīdīts uz vēlāku laiku un tiks īstenots nākamgad.