Divpadsmitgadīgiem bērniem skolā māca par anālo seksu, deviņus gadus veciem – mājasdarbā liek masturbēt 227
Stundu plānos, ko skolotāji izmanto Apvienotās Karalistes klasēs, atklāts, ka skolēni tiek mācīti par anālo seksu un orgasmu, pirms viņi ir sasnieguši pubertāti, un kā mājasdarbu viņi uzdod masturbāciju, vēsta “DailyMail“.
Daudzi skolotāji izklāsta bērniem zinātniski nepatiesus apgalvojumus par bioloģisko dzimumu, uzrāda dzimumu kā mainīgu un stāsta, ka cilvēki var piedzimt nepareizā ķermenī.
“MailOnline” ir atradis grafiskus mācību materiālus, tostarp seksa rokasgrāmatu, kas izmantota nodarbībās bērniem visā Apvienotajā Karalistē.
Kādai satrauktai mātei liegtas tiesības redzēt stundu saturu, kas tiek pasniegts viņas 15 gadus vecajai meitai attiecību un seksuālās izglītības nodarbībās, kuras kļuva obligātas pirms trim gadiem. Kopš 2020. gada septembra attiecību izglītība ir obligāta pamatskolās un vidusskolās.
“MailOnline” atklāj, kas bērniem, spriežot pēc atrastajiem, taču slepenajiem mācību līdzekļiem, tiek:
- stāstīts, ka mazuļi no dzimšanas līdz viena gada vecumam var “izjust patīkamas sajūtas”, pieskaroties saviem dzimumorgāniem;
- doti veidi, kā 12 gadīgas meitenes var gūt orgasmu masturbācijas laikā, saspiežot vai glāstot klitoru;
- dots “masturbācijas” mājasdarbs no iepriekš obligātā mācību resursa;
- mācīts, ka meitenes, kas jaunākas par 12 gadiem, var gūt seksuālu baudu no anālā, vaginālā un orālā seksa;
- mācīts, ka ir normāli vēlēties masturbēt pubertātes laikā un pat pirms tās;
- informēts, ka tas ir normāli, ja bērni pirmspubertātes vecumā jūt seksuālu pievilcību pret jebkuru personu;
- teikts, ka dzimumi atšķiras, bet ir daudz būtiskāka cilvēka būtība;
- mācīts, ka cilvēki var mainīt savu dzimumu no vīrieša uz sievieti;
- mācīts, ka daži “nebinārie” cilvēki nav ne vīrieši, ne sievietes;
- mācīts, ka vīrieši ar vīriešu Y hromosomu patiesībā var būt sievietes.
Seksuālās izglītības forums (SEF), “Coram Life Education” un “Brook” ir dažas no galvenajām labdarības organizācijām, kas veido mācību stundu plānus skolām, rīko seminārus un norāda skolotājiem uz saistītiem izglītojošiem materiāliem. Daži skolotāji un pedagogi uzskata, ka attiecību izglītība ir nepieciešams priekšmets, kas bērniem jāapgūst.
Daniela Barona bija skolotāja un vadītāja asistente 10 gadus, un astoņus gadus viņa ir vadījusi savu izglītības un koučinga uzņēmumu. Viņa sacīja: “Ir ļoti svarīgi izglītot bērnus par attiecībām, jo viņi ir īpaši neaizsargāti, un izglītība un zināšanas dod viņiem iespēju atpazīt “brīdinājuma zīmes”.”
“Sniedzot bērniem šo izglītību un atbalstu, mēs varam palīdzēt viņiem droši orientēties attiecībās un dot viņiem iespēju aizsargāt sevi pret iespējamu vardarbību.”
Skolotājs-stažieris vairāku akadēmiju trestā Londonas dienvidaustrumos, kurš pasniedz minēto priekšmetu trīs reizes nedēļā 20 minūšu sesijā, teica, ka ir “vitāli svarīgi”, lai bērni apgūtu priekšmetu par seksu un attiecībām, norādot, ka bērniem tas ir jāzina.
Tomēr citi tam nepiekrīt. Rejs Frīmens ir Nacionālās integratīvo psihoterapeitu padomes direktors. Viņš “MailOnline” norāda: “Mums ir jāļauj bērniem būt bērniem. Es baidos vairāk no politiskās kustības, kur mums ir meitenes, kas saka, ka ir atšķirīgs dzimums.”
“Es domāju, ka tas ir psiholoģiski kaitīgi un var būt fiziski kaitīgi jaunam cilvēkam, ja viņam saka, ka viņš ir vai var būt pretējais dzimums. Mums ir pienākums aizsargāt savus bērnus. Kā mēs varam, ja jūs nezināt, ko viņiem māca?” viņš norāda.
Ģimenes izglītības tresta pārstāve Lūsija Mārša “MailOnline” pastāstīja, ka “skolotāji-aktīvisti” ir ceļā uz bērnu izraušanu no ģimenēm. Viņa sacīja: “Tā ir visaptveroša misija seksualizēt bērnus iekļaušanas vārdā. Ja jūs normalizējat nepilngadīgo seksu, tā ir viņu pakļaušana seksuālai vardarbībai.”
Māršas kundzei ir bijusi pieredze, kad viņas bērnam tiek mācīti šokējoši seksuāla rakstura materiāli. Viņa teica: “Mana meita atnāca mājās un jautāja, vai viņa nav aseksuāla. Es teicu: ”Es ceru, ka tu esi, jo tev ir 11!”
Mēs nedomājam, ka dzimumu identitāte ir jāmāca skolā, jo tā nav balstīta uz faktiem vai zinātni. Pamatskolās viņiem nav jāmāca seksuālās baudas smalkumi, viņa norāda.
Tikmēr politiskais aktīvists Lorenss Fokss “MailOnline” sacīja: “Pretīgi ideologi cenšas nostādīt bērnus uz neatgriezenisku manipulāciju ceļa. Tas, ka viņi vēlas slēpt to, ko dara, ir pretīgi. Tam vajadzētu satraukt katru vecāku.”
Masturbācija
Lai gan valdības norādījumos par seksuālās un attiecību izglītības nodrošināšanu nav pieminēta masturbācija, tas nav atturējis skolas visā valstī dot zaļo gaismu neparastiem mācību materiāliem.
Šeit “MailOnline” var atklāt daudzās nodarbību plānus un mācību materiālus, kas tiek mācīti skolās visā valstī.
Kādā nodarbības plānā bija paredzēts mācīt zēniem un meitenēm, kas jaunāki par deviņiem gadiem, par masturbāciju, “slapjajiem sapņiem” un seksuālām jūtām. Vienā no stundu plāniem skolotājiem tika ieteikts parādīt vīriešu un sieviešu masturbācijas attēlus un imitēt anatomiski pareizu leļļu masturbāciju.
Mājasdarbu veikšanai nodarbību plānā tika ieteikts bērniem vingrināties “aizvērt durvis, ja [cilvēks] vēlas masturbēt”.
Vēl viens mācību resurss, grāmata ar nosaukumu “Great Relationships and Sex Education”, kas ir ļoti populāra pedagogu vidū, atklāj bērniem vecumā no 11 līdz 13 gadiem masturbācijas rokasgrāmatu, kurā norādīts, ka pieskarties tūpļa atverei var būt “ļoti patīkami”.
Grāmatā “Vagina Matters”, kas ir populārākais bezmaksas mācību resurss, 12 līdz 14 gadus vecām meitenēm tika ieteikts “iepazīt savu ķermeni un to, kas jums patīk” masturbējot. Tajā aprakstīta sieviete, kura sasniedz kulmināciju, izdvešot baudas skaņas, viņas muskuļi saspringst, un teikts, ka sievietes ejakulācijas laikā no urīnizvadkanāla var izšļākties šķidrums.
Tajā tika piebilsts, ka masturbācijas izmēģināšana “palīdzēs jums vairāk izjust seksuālo baudu, kad esat kopā ar partneri vai vienatnē”. Mācību resursā teikts: “Klausieties savā ķermenī un uzziniet, kā jums patīk tikt stimulētam.”
“To pašu varat darīt arī ar krūtsgaliem, krūtīm, augšstilbu iekšpusi, ausīm, kaklu vai citām ķermeņa daļām, kas izraisa patīkamas sajūtas.”
Dzimums
Atšķirīgā nodarbību plānā no Dorsetas skolas 10. klases skolēniem vecumā no 14 līdz 15 gadiem bija teikts: “Daudzi transpersonu bērni jau no mazotnes ievēro atšķirību starp savu ķermeni un dzimumu.” Tas arī definēja dzimumu kā “vīrieša vai sievietes stāvokli sociāli vai kultūras ziņā”.
Citas skolas stundu plānā bija teikts, ka deviņus un desmit gadus veciem bērniem ir jāiemācās, ka dzimuma identitāte var atšķirties no bioloģiskā dzimuma un ka daudzveidība un iekļaušana ir svarīga karjeras iespēju veicināšanā.
Stundu plānā ir zinātniski nepatiesi apgalvojumi par bioloģisko dzimumu un Y hromosomu. Y hromosomas klātbūtne cilvēkā nozīmē, ka šī persona ir vīrietis. Pat ja viņiem ir vairāk X hromosomu nekā parasti, piemēram, XXY vai XXXY, viņi joprojām ir vīrieši.
Tas ir nepatiess, jo tikai vīrieši var būt XXY.
Seksuālās veselības labdarības organizācijas izstrādātajā nodarbību plānā teikts, ka viens no nodarbības par dzimumu un stereotipiem mācīšanās mērķiem bija spēt “atpazīt dažādas dzimuma identitātes, seksuālās orientācijas”.
Grafiskas un vulgāras karikatūras
Mācību materiālos, ko sagatavojis Norfolkas grāfistes padomes “Educator Solutions” un ko kopīgo Mulbārtonas pamatskola, kas atrodas netālu no Noridžas, ir iekļautas multfilmas ar kailiem mazuļiem, ko rādīt piecus un sešus gadus veciem bērniem.
Tajā iesaka skolēniem norādīt uz dzimumlocekli un vulvu, un brīdina skolotājus, lai viņi neatrunātu bērnus par slenga vārdu lietošanu dzimumorgānu apzīmēšanai.
Resursā teikts: “Ja skolēni pareizi identificē, ka viņu dzimumorgāni ir atšķirīgi, bet lieto nepareizu terminoloģiju, nesakiet, ka šis vārds ir “nepareizs” vai “nerātns”, apsveiciet viņus par atšķirību ievērošanu.
“Vagina Matters” demonstrēja arī nepārprotamas karikatūras, kurās attēlotas sievietes kailas krūtis, sēžamvieta un maksts.
Ceļvedis meitenēm, kas jaunākas par 12 gadiem, arī norādīja, kur klitors atradās, izmantojot grafisko attēlu.
Sekss ar pirmspubertātes vecuma bērniem
“Vagina Matters” ir populārākais bezmaksas mācību resurss. Tas ir rīks, kas paredzēts 12 līdz 14 gadus vecām meitenēm, un aptver tēmas par seksu, masturbāciju un orgasmu.
Lielākajai daļai meiteņu menstruācijas sākas no astoņu līdz 13 gadu vecumam. Sekss līdz 13 gadu vecumam juridiski tiek uzskatīts par izvarošanu.
Ceļvedis pat iesaka pusaudžiem dažādus stimulācijas veidus, sākot no klitora masēšanas ar pirkstu līdz pat dzimumlocekļa caurduršanai, laizīšanai ar mēli un seksa rotaļlietu lietošanai. Skolnieču ceļvedī teikts: “Pubertātes laikā un pat pirms tam ir normāli, ka jums ir vēlme masturbēt un iedomāties, kā jūs vēlētos, lai kāds cits jums pieskaras.”
Tajā uzskaitīti veidi, kā iegūt seksuālu baudu: “Tie varētu ietvert masturbāciju ar pirkstiem, iekļūšanu makstī ar dzimumlocekli vai seksa rotaļlietu, iekļūšanu tūplī ar dzimumlocekli vai seksa rotaļlietu [un] mutes un mēles izmantošanu, lai stimulētu jūsu partnera dzimumorgānu apvidu.”
Seksualizētas bērnu spēles
“Vagina Matters” iekļāva seksuāli transmisīvo slimību vārdu meklēšanu jauno meiteņu seksa rokasgrāmatā.
Krāsojamo grāmatu izveidoja LGBT fonds, kas definē sievieti kā “kādu, kas sevi identificē kā sievieti”, un apgalvo, ka ne visi cilvēki, kuriem var būt menstruācijas un palikt stāvoklī, ir sievietes.
Krāsojamajā grāmatā sākumskolas vecuma bērni tika aicināti izkrāsot smaidošu multfilmu figūriņu, ko sauc par Džonu. Tur bija teikts, ka, lai gan, kad Džons piedzima, “cilvēki domāja, ka viņš ir meitene”, viņš patiesībā ir “vīrietis, kurš ir transpersona”.
Zinātniskā izteiksmē tas nozīmē, ka Džons ir sieviete, kura domā, ka viņas dzimums ir vīrietis.
Bērni tika aicināti arī krāsot Zoē, “ne-binārā” personībā, kas saskaņā ar grāmatu nozīmē “viņi nav ne zēns, ne meitene”.
Komentāri
Seksuālās izglītības forums teica, ka tas “nodrošina dažādus resursus pedagogiem, kuri ir informēti par jaunākajiem pierādījumiem par efektīvu un vecumam atbilstošu attiecību un seksuālās izglītības stundu nodrošināšanu”.
Norfolkas grāfistes padomes pārstāvis sacīja: “Varoņi [multfilma par kailiem mazuļiem] ir iekļauti sākumskolas vecuma skolēniem paredzētajā stundu plānā. Skolas var izvēlēties to izmantot kā daļu no plašākas attīstības mācību programmas. Nodarbības mērķis ir palīdzēt bērniem apgūt zinātniskus terminus, kas attiecas uz viņu ķermeņa privātajām daļām, un normalizēt to pareizu lietošanu kā daļu no labas aizsardzības prakses. Kad tiek mācītas šīs tēmas, tas galu galā ir lēmums, ko pieņem skola, kuras pienākums ir, konsultējoties ar vecākiem, izstrādāt politiku un mācību programmu, kas atbilst likumā noteiktajām vadlīnijām.”
LGBT fonds teica: “Mūsu LGBTQ+ aktivitāšu grāmata veicina dažādu identitāti un ģimenes struktūru izpratni un pieņemšanu. Izglītībai ir galvenā loma cīņā par vienlīdzību. Šī grāmata atbalsta šīs mācības, sniedzot jautras aktivitātes un pozitīvu vēstījumu, kas veicina labklājību, sevis pieņemšanu un daudzveidību.”
Vestfīldas pamatskola Sari atteicās komentēt.
Kalverlijas pamatskola, “Coram Life Education”, “Hillcrest Primary School”, “TES” un “Vagina Matters” nav atbildējuši uz “MailOnline” komentāriem.