Atjaunotā Jūrmalas šoseja

Autoceļa posms, pa kuru “piecas minūtes varēs braukt kā Rietumos” 7

Ilmārs Randers, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

2.septembrī amatpersonas, būvnieki un pašvaldību pārstāvji svinīgi atklāja atjaunoto Jūrmalas šosejas (A10) autoceļa posmu no Rīgas robežas līdz pieejām Jūrmalas caurlaižu punktam (13,41.–19,25. km). Būvdarbus, kas sākušies 2019. gada jūnijā, veikusi piegādātāju apvienība “A.C.B. un Binders” par līgumcenu 22,97 miljoni eiro (ar PVN), ko finansēja no valsts budžeta.

Jūrmalas šoseja ir visvairāk noslogotais ceļš mūsu valstī, satiksmes intensitātei ikdienā sasniedzot 48 540 transporta vienības diennaktī, bet vasaras karstajās dienās – līdz pat 70 000.
CITI ŠOBRĪD LASA

Atjaunotais ceļa posms braucējiem bija atvērts jau pirms svinīgā pasākuma, un ikviens šosejas lietotājs, braucot no Rīgas uz Jūrmalu vai pretējā virzienā, jau varēja izbaudīt “divi pasaules” gluži kā dzejnieka Plūdoņa alegoriskajā poēmā: komfortablu maģistrāli valstij piederošajā ceļa teritorijā un iesēdumus, kratīšanos pa ielāpiem, ceļa joslās iebrauktas “špūres”, nonākot Rīgas pašvaldības pārvaldībā esošajā posmā.

VAS “Latvijas valsts ceļi” (“LVC”) valdes priekšsēdētājs Jānis Lange īsā sarunā “LA” paskaidroja, ka atjaunotā posma projektēšanas darbi sākti pirms četriem gadiem.

Par “LVC” Jūrmalas šosejas rekon­strukcijas plāniem toreizējā Rīgas dome bijusi labi informēta, taču nekāda sadarbība nav sekojusi. “LVC” priekšnieks neņēmās pro­gnozēt, kādi plāni un prioritātes būs jaunajai galvaspilsētas vadībai, līdz ar to šobrīd nav zināms, kad valsts galvenā ceļa lietotāji komfortablu braukšanu piedzīvos visā Jūrmalas šosejas garumā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.