LA.LV kolāža (FOTO: Unsplash.com

Dīvainākās lietas, ko tūristi aizmirst viesnīcās: visbiežāk tās ir zobu protēzes 8

Apvienotās Karalistes aviokompānija “EasyJet” ir atklājusi dīvainu lietu sarakstu ar priekšmetiem, ko britu atpūtnieki pēdējā gada laikā atstājuši viesnīcās Eiropā, vēsta “Metro”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Viņš ļoti labi apzinās, ka daudzi no viņa grib atbrīvoties.” Eksperts nosauc brīdi, no kura Putina dienas būs skaitītas
Lasīt citas ziņas

“easyJet” veica aptauju, kurā piedalījās aptuveni 100 viesnīcu visā Eiropā, lai noskaidrotu, kādas lietas cilvēki mēdz aizmirst viesnīcā pēc atvaļinājuma beigām.

Rezultāti ir diezgan dīvaini.

Saraksta augšgalā ierindojas zobu protēzes – viltus zobi bieži tiek atrasti viesnīcas numuros pēc tūristu izrakstīšanās. Dažu viesnīcu darbinieki atzīstas, ka tās katram gadījumam ir noglabājuši, ja nu kāds pēc tām atgriežas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Citā viesnīca pastāstīja, ka ir atrasta virkne burvestības piederumu, ko, iespējams, atstājis kāds, kas vēlas kļūt par burvju mākslinieku.

Daži viesi lidoja mājās bez ekstremitāšu protēzēm. Vienreiz pat bez stikla acs.

Bieži vien viesi aizmirst laulības gredzenus un personīgās fotogrāfijas, lai gan viena ceļotāja atgriezusies pēc savas laimīgās tējas krūzes, ko viņai bija dāvinājusi vecmāmiņa.

Viena no Vācijas viesnīcām saka, ka vannas istabā aiz tualetes poda ūdens tvertnes ir atrastas tūkstošiem vecu mārka monētu.

Citu dīvainu priekšmetu vidū bija piepūšamā laiva, kaviārs, rožukronis un pat klauna kostīms ar sarkanu degunu, parūku un lielizmēra apaviem.

Paziņojot par aptaujas rezultātiem, “easyJet Holidays” izpilddirektors Mets Kalahans sacīja: “Brīvdienas ir laiks atpūtai, un mums ir prieks apzināties, ka mūsu klienti mūsu kūrortos jūtas ērti. Mūsu pētījumi ar mūsu viesnīcu partneriem ir bijuši interesanti, un dažas no pazaudētajām un atrastajām lietām ir neparastas, taču mēs priecājamies redzēt, ka mūsu klienti ir izklaidējušies.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.