Dimants: nav normāli, ka komerctelevīziju ziņas apsteidz “Panorāmu” 0

Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdis Ainārs Dimants neuzskata par normālu situāciju, ka komerctelevīziju ziņu raidījumu reitingi ir augstāki nekā sabiedriskās televīzijas ziņām.

Reklāma
Reklāma
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
Lasīt citas ziņas

Dimants intervijā aģentūrai BNS uzsvēra, ka Latvijas Televīzijai šajā jomā jābūt līderim.

“Mans redzējums ir tāds, ka sabiedriskā medija prioritāte ir saistīta ar politiskās gribas veidošanu, ar kopīgās publiskās sfēras veidošanu, kas primāri ir ziņas un sabiedriski politiskie raidījumi. Šeit sabiedriskajam medijam ir jābūt pirmajam, manuprāt, arī pēc reitinga. Nav normāli, ka ziņās komerctelevīzijas apsteidz sabiedrisko. Tā nav nekur Eiropā. Piedodiet, Latvijas Televīzijā šādā nozīmē ir katastrofa,” sacīja Dimants.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš gan atzina, ka “nekas nerodas no nekā” un būtisks ir finansējums, kas sabiedriskajam medijam ir kritiski zems.

“Bet tas liecina, ka situācija ir dramatiska un šī tiešām ir iespēja, kas jāizmanto, proti, jāveido jauns medijs arī tīri no finansiālā viedokļa. Nevar tā vienkārši pateikt – mums ir vienalga, vai mēs būsim Nacionālajā attīstības plānā,” viņš piebilda.

Lai arī “Panorāmas” reitingi joprojām atpaliek no komerctelevīzijās veidotajiem ziņu raidījumiem, gada laikā tie ir uzlabojušies, aģentūrai BNS norādīja kompānijas “TNS Latvia” pārstāve Laura Vendele.

Pirms gada martā “Panorāmu” darbdienās skatījās vidēji 92,8 tūkstoši, bet brīvdienās – 168 tūkstoši, savukārt šogad martā “Panorāmai” skatītāju skaits darbdienu vakaros pieaudzis līdz 131 tūkstotim, savukārt sestdienās “Panorāmu” šogad martā skatījās 171,4 tūkstoši, bet svētdienās – 122 tūkstoši skatītāju.

Sabiedriskā medija analītisko raidījumu “De facto” šogad martā skatījās 140,4 tūkstoši.

Saskaņā ar “TNS Latvia” datiem TV3 ziņām darbdienās ir 205,7, bet kanāla LNT ziņām – 155,5 tūkstošu liela auditorija. Savukārt TV3 “Nekā personīga” ir 181,6 tūkstošu skatītāju liela auditorija, bet LNT Top10 – 152,5 tūkstoši skatītāju šā gada martā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.