Paredzama saplūšana 5
“Globālā tendence ir tāda, ka telekomunikāciju operatori apvienojas un cenšas sniegt arvien vairāk pakalpojumu, proti, nodrošina ne tikai tālruņa sakarus un internetu, bet arī satura pakalpojumus. Lielāku pievienoto vērtību spēs nodrošināt tie, kuri piegādās arī saturu. Piemēram, “Lattelecom” nodrošina televīzijas pakalpojumus, LMT var klausīties mūziku, skatīties sporta raidījumus utt. Pie sava infrastruktūras biznesa uzņēmumi liek klāt saturiskos pakalpojumus. Latvijā infrastruktūra ir ļoti attīstīta. Operatori savu apgrozījuma kāpumu redz tieši satura piedāvājumā klientiem. Pievienotā vērtība infrastruktūrai ir mazāka nekā pakalpojumiem. Ja vēlas lielāku peļņu, jāsniedz pakalpojumi,” stāsta S. Bāliņa.