FOTO: LETA

“Dienas mediji” iegādājas “Sporta Avīzes” zīmolu 0

SIA “Dienas mediji” ir iegādājusies žurnāla “Sporta Avīze” zīmolu un dizaina paraugus no SIA “Mediju Nams” un pārņems tā izdošanu no nākamā gada 1.janvāra, bet līdz gada beigām žurnāla izplatīšanu turpinās iepriekšējais izdevējs sadarbībā ar “Dienas medijiem”.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Telegram” kanālos arvien satraucošākas krievu atzīšanās: Karš ir kļuvis par komadieru privāto biznesu
11 km no mājām suns atrod un drošībā nogādā divus gadus vecu bērnu, kuru visu nakti izmisīgi meklēja policija
Rīgā piekauj trolejbusa šoferi, jo viņš atteicās izlaist pasažierus uz ceļa braucamās daļas 152
Lasīt citas ziņas

SIA “Izdevniecība Dienas mediji” valdes loceklis Edgars Kots aģentūrai LETA norādīja, ka “Sporta Avīze” ir lielākais un ietekmīgākais sporta izdevums Latvijā, tāpēc uzņēmums saskata iespēju to attīstīt un pilnveidot, papildinot “Dienas mediju” produktu portfeli.

SIA “Mediju Nams” valdes priekšsēdētājs Nauris Kāpostiņš paud, ka uzņēmums izvērtējis savu nākotnes darbības stratēģiju, izvēloties fokusēties uz politikas, sociālo jautājumu, ekonomikas, dzīvesveida un izklaides satura veidošanu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Šis ir saimniecisks lēmums, un esam priecīgi, ka Latvijas sporta kopienas vadošais medijs un “Sporta Avīzes” zīmols turpinās savu attīstību profesionālās rokās,” pauda Kāpostiņš.

Kā liecina portālā “Firmas.lv” pieejamā informācija, “Izdevniecība Dienas mediji” dibināta 2006.gadā un tās pamatkapitāls ir 10,925 miljoni eiro. 2018.gadā uzņēmums apgrozījis 2,197 miljonus eiro, gadu noslēdzot ar 515 870 eiro zaudējumiem.

Savukārt “Mediju nams” dibināts 2002.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 12,948 miljoni eiro. Pagājušajā gadā kapitālsabiedrība apgrozījusi 1,652 miljonu eiro, gadu noslēdzot ar 0,961 miljonu eiro lieliem zaudējumiem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.