Deviņos mēnešos pārdod vairāk nekā 1000 jaunu auto 0
Šī gada deviņu mēnešu laikā autotirgotāja “WESS Motors” pārdošanas apjoms audzis par nedaudz vairāk nekā 11%, palielinot tirgus daļu līdz vairāk 7,5% no kopējā auto tirgus Latvijā.
Kopš šī gada sākuma “WESS Motors” pārdevis 1116 jaunus “Toyota” auto, no tiem vairāk kā viena trešā daļa jeb 366 ir hibrīdauto.
Straujš pieaugums vērojams arī mazlietoto automobiļu pārdošanā, šī gada pirmajos deviņos mēnešos “WESS Motors” pārdevis 570 mazlietotu auto, kas ir par 45% vairāk kā pērn.
AS “WESS” izpilddirektors Aleksejs Radionovs norāda, ka šī gada deviņos mēnešos vērojams mērens auto tirgus attīstības temps.
Tiesa, “WESS Motors” pārdošanas apjomi pārsniedz kopējo tirgus izaugsmes tempu. Uzņēmums ir kāpinājis pārdošanas apjomus faktiski visās pozīcijās – gan jaunu, gan mazlietotu auto segmentā.
Tāpat nemainīgi augsts pieprasījums saglabājas arī pēc videi draudzīgākiem risinājumiem – hibrīdiem.
Pieprasījums pēc “Toyota” hibrīda modeļiem veido 33% no kopējā “WESS Motors” pārdošanas apjoma. Auto tirgotājs paredz, ka nākotnē šis īpatsvars vēl vairāk pieaugs. Turklāt nākamgad “Toyota” plāno piedāvāt vairākus jaunus auto modeļus, kas būs pieejami arī ar hibrīddzinēju, atklāj Radionovs.
“Wess Motors Toyota” pārdošanas rādītāji liecina, ka populārākie “Toyota” automobiļu modeļi šī gada deviņos mēnešos privātpersonu segmentā ir “Toyota RAV4”, “Toyota CHR” un “Toyota Auris”. Savukārt komercsegmentā populārākie “Toyota” modeļi ir “Toyota Auris”, “Toyota Corolla” un “Toyota RAV-4”.
“WESS” ir viens no lielākajiem auto nozares uzņēmumiem Latvijā, kas darbojas vairāk nekā 25 gadus un ir dibināts 1991. gadā.
“WESS” ir japāņu auto zīmolu “Toyota”, “Lexus” un “Honda” autorizētais dīleris Latvijā, kas četros autocentros nodrošina jaunu un mazlietotu automobiļu tirdzniecību, pilnu autoservisa pakalpojumu klāstu, auto daļu tirdzniecību, kā arī auto iegādes finansējuma risinājumu un apdrošināšanas pārdošanu.