“Deutz-Fahr” jaunās paaudzes 6. un 7. sērijas traktori 0
Vairāk nekā 1000 tirdzniecības pārstāvjiem un 110 žurnālistiem no 28 valstīm bija iespēja ne tikai iepazīties ar kompānijas Deutz-Fahr nākotnes plāniem, bet arī pašiem izmēģināt jaunākos šā ražotāja modeļus. Netālu no Drēzdenes labības laukā iekārtotā poligonā viesu rīcībā bija 19 jaunās 6. un 7. sērijas traktori, pieci 9. sērijas traktori un jaunais C9206 TSB kombains. Bija iespēja iepazīties arī ar citiem Deutz-Fahr ražojumiem – teleskopiskajiem iekrāvējiem, salmu presēm un citu modeļu traktoriem.
Moderna rūpnīca un arēna inovāciju demonstrēšanai
Jauno 6. un 7. sēriju tāpat kā 9. sērijas traktorus ražo Deutz-Fahr galvenajā rūpnīcā Lauingenā Vācijā. Šī paplašinātā un modernizētā ražotne atrodas testēšanas fāzē un solās būt modernākā traktoru rūpnīca Eiropā. Deutz-Fahr Arena platība būs 3800 m2, un tā atradīsies jaunās ražotnes priekšpusē. Arēna paredzēta klientiem, tirdzniecības partneriem un citiem viesiem, lai mūsdienīgos apstākļos iepazītos ar šo Vācijā ražoto traktoru attīstību un modernajām tehnoloģijām. Tur atradīsies izstāžu zāle, muzejs, ēdināšanas zona, veikali, kino un mācību klases. Paredzēts, ka arēna gadā uzņems vairāk nekā 10 000 apmeklētāju un tur tiks apmācīti 3000 dīleru pārstāvju. “Jaunie augstražīgie traktori ir rezultāts pēdējo gadu centieniem modernizēt mūsu produktu piedāvājumu. Jaunās paaudzes 6. un 7. sērijas traktori un pagājušajā gadā uzsāktā 9. sērija kopā ar topošo klientu centru ir galvenie pīlāri, uz kuriem balstās Deutz-Fahr stratēģija tuvākajos gados,” teica Lodoviko Busolati, SDF galvenais izpilddirektors (Deutz-Fahr ietilpst SDF grupas sastāvā). Viņš neslēpa, ka globālais lauksaimniecības tehnikas tirgus ir sarucis un zemās lauksaimniecības produkcijas iepirkuma cenas, visticamāk, arī šogad liks tam palikt tajā pašā līmenī.
“Neraugoties uz to, ir tirgi, kas aug. Dažās valstīs, piemēram, Turcijā un Ķīnā, pieaugums ir īpaši izteikts, lai mēs varētu saglabāt apgrozījumu iepriekšējā līmenī un nenāktos samazināt ieguldījumus tehniskajā attīstībā un jaunu mašīnu izstrādē,” uzsvēra Lodoviko Busolati.
“Deutz-Fahr mašīnu iekšējo un ārējo dizainu, kā arī ergonomiku izstrādājusi slavenā itāļu studija Giugiaro, kas tagad pieder Volkswagen Group. Jaunās paaudzes modeļu sērijveida ražošana ir sākusies, un tos jau iespējams pasūtīt. Jaunā rūpnīca ir sākusi darbu, un ražošanas apjoms faktiski ir neierobežots. Varam strādāt vairākās maiņās atkarībā no pasūtījumu skaita. Mēs varam būt ļoti elastīgi,” apliecināja SDF pētniecības un attīstības vadītājs Masimo Ribaldone.
Pilns raksts “Agrotops” 2016.g.augusta numurā