“Olainfarm” plāno nostiprināties Centrālās un Austrumeiropas tirgos

Desmit jauni produkti gadā: “Olainfarm” plāno nostiprināties Centrālās un Austrumeiropas tirgos 1

Piecu gadu laikā investējot 100 miljonu eiro un izstrādājot desmit jaunus produktus ik gadu, AS “Olainfarm” plāno kļūt par top 10 farmācijas uzņēmumu Centrālajā un Austrumeiropā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

“”Olainfarm” 50. darbības gadu uzsākam labā formā un ar ambicioziem plāniem. Uzņēmuma komanda ir mobilizējusi spēkus jaunu produktu izstrādei un stratēģiskai jaunu tirgu apguvei, vienlaikus efektivizējot uzņēmuma darbu un strādājot pie investīciju piesaistes,” informē AS “Olainfarm” valdes priekšsēdētājs Jānis Buks.

AS “Olainfarm”, kas pirmajā pusgadā strādājusi ar 66,671 miljonu eiro lielu apgrozījumu un 7,668 miljonu eiro peļņu, ir bijusi par 17,5% produktīvāka nekā farmācijas nozarē strādājošie uzņēmumi kopumā.

CITI ŠOBRĪD LASA
Vidējo produktivitāti jeb apgrozījumu uz vienu darbinieku ražošanas nozarē Latvijā “Olainfarm” pārsniedz vairāk nekā 2,5 reizes.

“”Olainfarm” medicīnas produktu mārketinga modelis, kas darbojas jau 15 valstīs, ir devis 10% pārdošanas pieaugumu, tajā skaitā, piemēram, Krievijā izaugsme šā gada astoņos mēnešos bijusi 19%, bet Ukrainā – 20%,” stāsta AS “Olainfarm” valdes locekle Elena Bušberga, piebilstot, ka būtiskākajos noieta tirgos – Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Baltkrievijā, Uzbekistānā un Kazahstānā – un nozīmīgākajās gatavo zāļu formu produktu grupās AS “Olainfarm” uzrādījis par 11% labākus darbības rādītājus nekā vidējā tirgus izaugsme.

Uzņēmuma sekmes gatavo zāļu tirgū Covid-19 periodā nodrošinājusi digitālo platformu “Open Olainfarm” un “Academy of Doctors” izveide.

Savukārt aktīvo farmaceitisko vielu un ķīmisko sastāvdaļu piegādes apjomus par 17% izdevies audzēt, piesaistot vērtīgus sadarbības partnerus Itālijā, ASV, Vācijā, Japānā un citur.

“Vēl straujāka “Olainfarm” izaugsme būs iespējama, tikai mērķtiecīgi paplašinot produktu portfeli. Šobrīd, aizpildot pēdējo gadu produktu izstrādes plaisu, dažādās plānošanas un izstrādes fāzēs jau ir apstiprināti 23 jauni produkti, taču pie tā nedomājam apstāties. Esam nosprauduši mērķi nodrošināt vismaz desmit jaunu produktu izstrādi gadā,” atklāj AS “Olainfarm” padomes priekšsēdētājs Juris Bundulis. Vairums no jau apstiprinātajiem produktiem tiek attīstīti “Olainfarm” tradicionāli sekmīgākajās terapeitiskajās jomās kā uroloģija, neiroloģija, kardioloģija un alerģiju ārstniecība. Papildus jaunu produktu izstrāde apstiprināta arī cukura diabēta un onkoloģisko slimību ārstēšanai.

Investīcijas mērķu sasniegšanai tuvāko piecu gadu laikā sasniedz 100 miljonus eiro, kas nepieciešami gan jaunu produktu izstrādei un tehnoloģiju transfēriem, gan gatavo zāļu formu ražošanas līniju paplašināšanai, aktīvo farmaceitisko vielu ražošanas līniju izveidei, kvalitātes kontroles laboratoriju modernizācijai, pētniecības un attīstības laboratoriju izveidei, noliktavu paplašināšanai un notekūdeņu attīrīšanas stacijas un tīklu rekonstrukcijai. Līdzekļus plānots iegūt, kāpinot efektivitāti un reinvestējot peļņu, kā arī piesaistot papildu finansējumu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.