Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: Caro / Olaf Jandke/Scanpix/LETA

“Deichmann” plāno atvērt otru apavu veikalu Latvijā 0

Nākamajā gadā viens no lielākajiem apavu tirgotājiem Eiropā “Deichmann” plāno atvbērt otro veikalu Latvijā, portālu “LA.lv” informēja uzņēmums.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Pārsniegti plānotie tirdzniecības apjomi

Kopš ienākšanas Latvijas tirgū šī gada aprīlī “Deichmann” pārsniedzis tā plānotos pārdošanas rezultātus un ir ar tiem ļoti gandarīts. Latvijas patērētāji jauna apavu tirgotāja ienākšanu tirgū ir uzņēmuši ļoti atsaucīgi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ienākot Latvijas tirgū, uzņēmums saskatīja šeit lielu potenciālu un attīstības iespējas, un tas ir sevi attaisnojis ar uzviju.

“Ienākšana Latvijas tirgū ir pilnībā attaisnojusi un pat pārspējusi mūsu plānus un gaidas. Esam ļoti apmierināti ar pirmā darbības ceturkšņa rezultātiem. Tas vēl vairāk nostiprina mūsu plānus veikalu tīkla paplašināšanas virzienā nākotnē,” atzina uzņēmuma pārstāve, Baltijas reģiona pārdošanas menedžere Živile Bložiene.

Savu pirmo un pagaidām vienīgo veikalu Latvijā “Deichmann” atvēra šā gada 4. aprīlī Rīgā, jaunajā tirdzniecības centrā “Akropole”. Šis ir lielākais uzņēmuma veikals visā Baltijā – tā platība ir ap 1000 kvadrātmetru un tam ir 37 000 kurpju pāru ietilpība.

Uzņēmuma plānos ietilpst vēl šogad atvērt jaunus veikalus arī Lietuvā un Igaunijā, kā arī nākamgad – Latvijā. Vienlaikus Latvijas un Igaunijas klientu ērtībai uzņēmums plāno ieviest interneta veikalu, kas jau veiksmīgi darbojas Lietuvā.

Apavu tirgus tendences Latvijā

Atskatoties uz aizvadīto ceturksni Latvijas tirgū, uzņēmums ir novērojis galvenās Latvijas apavu tirgus tendences. Latvijas patērētājs vēlas augstas kvalitātes apavus par konkurētspējīgu cenu.

Populāras ir sportiskās tendences, kas šobrīd ir aktuālas visā pasaulē, pateicoties “athleisure” trendam, kad sportiskā stila apavi tiek pieskaņoti ikdienas apģērba stilam. Šī tendence kļūst arvien populārāka, jo cilvēki tiecas pēc arvien ērtākiem apaviem ne vien brīvā laika pavadīšanai un sportiskajām aktivitātēm, bet arī ikdienai – darba un studiju gaitām.

Reklāma
Reklāma

Tā rezultātā sportisko apavu pieprasījums audzis ne vien Latvijā, bet visās Baltijas valstīs. Tiek prognozēts, ka šī tendence vēl turpinās pieaugt, arvien vairojot pieprasījumu pēc kedu un botu tipa apaviem un tā saucamajām “tūristu sandalēm”.

Šīs “neglītās modes” tendences ir aktuālas visā pasaulē. Latvijas patērētājam ir svarīgas pasaules modes tendences, tādēļ varam novērot tiešu pasaules trendu ietekmi uz Latvijas apavu tirgu.

“Tāpat augustā bija novērojams bērnu apavu pieprasījuma pieaugums, gatavojoties skolas un bērnu dārza gaitu atsākšanai. “Deichmann” piedāvā apavus gan pašiem mazākajiem, uzsākot bērnu dārza gaitas, gan plašu apavu klāstu lielākiem bērniem un pusaudžiem, pieejami dažādu stilu modeļi, arī ortopēdiskie apavi, klasisko modeļu apavi, kas piestāv skolu formastērpam, kā arī jaunākās bērnu un tīņu modes tendences no visas pasaules,” atklāja Ž. Bložiene.

Sortiments Latvijas veikalā ir tāds pats kā Vācijā un pārējās Baltijas valstīs, ar dažiem pielāgojumiem vietējai gaumei un trendiem. Bez tradīcijām bagātiem zīmoliem, tādiem kā “Elefanten”, “Gallus” un “Medicus”, “Deichamnn” piedāvā premium segmenta apavus no “5th Avenue”.

Uzņēmuma “Graceland” kolekcija jauniešiem iemieso sevī jaunākās modes vēsmas, savukārt daudziem sportistiem “Victory” sporta apavi ir viņu sporta ekipējuma neatņemama daļa. Sortimentu papildina arī tādi slaveni zīmoli kā “Adidas”, “Nike” un “Fila”, kā arī stilīgi aksesuāri.

Lielo investīciju gads

Plānotās investīcijas visas “Deichmann” grupas mērogā 2019.gadā sasniedza 285 miljonus eiro. Šie līdzekļi tiek ieguldīti esošo veikalu tīkla modernizācijā un jaunu veikalu atvēršanā, kā arī internacionalizācijā un digitalizācijā. 2019. gadā grupa plāno visā pasaulē atvērt 229 jaunus veikalus un modernizēt 256 esošos veikalus.

“Deichmann” ir tirgus līderis Vācijas un Eiropas apavu biznesā. Kopš 1913. gada tas ir ģimenes uzņēmums, un tas turpinās būt neatkarīgs. Uzņēmums tika dibināts pirms vairāk nekā 100 gadiem Esenē, Vācijā, kur joprojām atrodas uzņēmumu grupas galvenā mītne. 2018. gada 31. decembrī uzņēmumam piederēja 4 053 veikali, kā arī 40 interneta veikali, un tas nodarbināja 40 698 cilvēkus. Aizvadītajā finanšu gadā “Deichmann SE” kopējais apgrozījums 25 Eiropas valstīs un ASV sasniedza 5,8 miljardus eiro (neto apgrozījums 5 miljardi eiro).

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.