Ainārs Šlesers
Ainārs Šlesers
Foto: Evija Trifanova/LETA

De facto: Šlesers rūpējies par Magoņa palikšanu LDz vadītāja amatā 1

Ekspolitiķis Ainārs Šlesers savulaik rūpējies par “Latvijas Dzelzceļa” (LDz) toreizējā vadītāja Uģa Magoņa palikšanu uzņēmuma vadītāja amatā, atsaucoties uz tā dēvētajām “Rīdzenes sarunām” vēsta Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Kā kļuvis zināms raidījumam, 2010.gada oktobrī pēc 10.Saeimas vēlēšanām, kad kļuva skaidrs, ka valdību veidos “Vienotība” kopā ar Zaļo un Zemnieku savienību (ZZS), opozīcijā palikušās apvienības “Par labu Latviju” pārstāvis Šlesers “Rīdzenē” tikās ar savu kādreizējo padomnieku Magoni, kuru pats 2005.gadā pirmo reizi iecēla LDz vadītāja amatā. Šlesers, prognozējis, ka jaunais satiksmes ministrs būs Uldis Augulis (ZZS), jo, ja Ventspils mēram Aivaram Lembergam (“Latvijai un Ventspilij”) būs jāizvēlas starp Ekonomikas un Satiksmes ministrijām, tad, protams, “satiksme ir numur viens”.

Kā norāda raidījums, Šlesers Magoni iedrošina, ka Lembergam neesot, “ko īsti ielikt iekšā,” tāpēc “Aivars asas kustības” arī netaisīšot. Līdz ar to Šlesers domājis, ka Lembergs gribēšot ar Magoni izrunāt “visus savus jautājumus”. Turklāt no Rīgas vicemēra amata prom ejošais Šlesers arī atklāj, ka novembra sākumā Rīgas domē tiks nodibināts “Saskaņas Centra” un partijas “LPP/LC” bloks, kas likšot Lembergam “drusku aizdomāties un saprast, ka spēles noteikumi mainīsies”, jo Šlesers ar partneriem kontrolēšot Rīgu, bet Aivaram “interese Rīgas ostā” esot pietiekami liela.

CITI ŠOBRĪD LASA
2011.gada sākumā Šleseru joprojām uztrauca Magoņa un arī LDz meitas kompānijas “LDz Cargo” vadītāja Gunta Mača nākotne. Un Šlesers vērsies pie privātā dzelzceļa pārvadātāja “Baltijas tranzīta serviss” (BTS) vadītāja, ventspilnieka Ivara Sormuļa. Viņš ne vien vada šī ar RTO cieši saistītā uzņēmuma ikdienas darbu, bet, citējot Šleseru, esot arī pietuvināts Lembergam, vēsta “De facto”.
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.