De facto: Šlesers rūpējies par Magoņa palikšanu LDz vadītāja amatā 1
Ekspolitiķis Ainārs Šlesers savulaik rūpējies par “Latvijas Dzelzceļa” (LDz) toreizējā vadītāja Uģa Magoņa palikšanu uzņēmuma vadītāja amatā, atsaucoties uz tā dēvētajām “Rīdzenes sarunām” vēsta Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”.
Kā kļuvis zināms raidījumam, 2010.gada oktobrī pēc 10.Saeimas vēlēšanām, kad kļuva skaidrs, ka valdību veidos “Vienotība” kopā ar Zaļo un Zemnieku savienību (ZZS), opozīcijā palikušās apvienības “Par labu Latviju” pārstāvis Šlesers “Rīdzenē” tikās ar savu kādreizējo padomnieku Magoni, kuru pats 2005.gadā pirmo reizi iecēla LDz vadītāja amatā. Šlesers, prognozējis, ka jaunais satiksmes ministrs būs Uldis Augulis (ZZS), jo, ja Ventspils mēram Aivaram Lembergam (“Latvijai un Ventspilij”) būs jāizvēlas starp Ekonomikas un Satiksmes ministrijām, tad, protams, “satiksme ir numur viens”.
Kā norāda raidījums, Šlesers Magoni iedrošina, ka Lembergam neesot, “ko īsti ielikt iekšā,” tāpēc “Aivars asas kustības” arī netaisīšot. Līdz ar to Šlesers domājis, ka Lembergs gribēšot ar Magoni izrunāt “visus savus jautājumus”. Turklāt no Rīgas vicemēra amata prom ejošais Šlesers arī atklāj, ka novembra sākumā Rīgas domē tiks nodibināts “Saskaņas Centra” un partijas “LPP/LC” bloks, kas likšot Lembergam “drusku aizdomāties un saprast, ka spēles noteikumi mainīsies”, jo Šlesers ar partneriem kontrolēšot Rīgu, bet Aivaram “interese Rīgas ostā” esot pietiekami liela.