“Daudzus šī veikala pārdoto produktu iepakojumus taromātos nepieņem” – noskaidrojam, kāpēc “Lidl” veikalos ir šāda problēma 37
LA.LV redakcijā priecājamies par katru mūsu lasītāja atsūtīto ziņu un jautājumu. Ar prieku lasām jūsu pārdomas un jautājumus par visdažādākajām tēmām, cenšoties kopā meklēt atbildes.
Tā kādam lasītājam radies jautājums par “Lidl” veikaliem un depozīta sistēmu: “Kopš Latvijā ir ieviesta depozīta sistēma, ar aizrautību to izmantoju, maksimāli cenšoties visas pudeles nodot. Bet viens no maniem iecienītākajiem veikaliem ir “Lidl”. Daudzus šī veikala pārdoto produktu iepakojumus, plastmasas pudeles, taromātos nepieņem. Kāpēc tā? Vai viņi neplāno neko mainīt?”
Sazinājāmies ar uzņēmumu, atbildi mums sniedza “Lidl Latvija” sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Elīna Šakirova. Viņa norāda: “Mums patiesi žēl par mūsu klientes negatīvo pieredzi. Visi taromāti, kas ir izvietoti “Lidl” veikalos, pieņem ar atbilstošu depozīta marķējumu apzīmētās PET un stikla pudeles, kā arī alumīnija skārdenes. Dažkārt taromāti mēdz nepieņemt pudeles, kas ir deformētas, vai arī ir bojāta pudeles etiķete, līdz ar ko taromāta lasītājs nevar nolasīt depozīta marķējumu. Šādos gadījumos palīdz, ja atver pudeles korķi un ielaiž gaisu.
Ja turpmāk mūsu kliente saskaras ar neērtībām, aicinām vērsties “Lidl” Klientu servisā, kur mūsu kolēģi palīdzēs atrisināt situāciju. Aicinām zvanīt uz telefonu 8000 5888 darba dienās 08.00-18.00 vai rakstīt e-pastu uz [email protected].”