Daudzas Rīgas ielas nav paredzētas mūsdienu transporta slodzei – tuvākajā laikā nāksies mainīt braukšanas paradumus 32

“Problēma ir tā, ka daudzas no Rīgas ielām nav paredzētas mūsdienu transporta līdzekļiem un slodzei,” norāda Rīgas domes deputāts Ints Dālderis.

Reklāma
Reklāma
Kā mans mēģinājums atteikties no cukura pārvērtās par ceļojumu uz elli 6
Nosaukti trīs cilvēka dzīvībai visbīstamākie pārtikas produkti 11
Kokteilis
Šīs lietas bieži tiek dāvinātas dzimšanas dienā – tas ir stingri aizliegts
Lasīt citas ziņas

Viņš viesojies TV24 raidījumā “Preses klubs” un sniedzis plašākas pārdomas par šo tēmu, kā arī atklājis, vai un kad mūs sagaida kādi uzlabojumi.

Deputāts neslēpj, ka nereti tā ir smaga izvēle – veikt tikai virskārtas remontu, jo tas ir vienkāršāk, ņemot vērā, ka Rīgā zem visām ielām ir komunikācijas, vai pamatīgāku rekonstrukciju, bet salabojot ievērojami mazāku ielu daudzumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šobrīd gan esot laba ziņa, jo budžets Rīgā ielu remontiemm ir paredzēts lielāks nekā jebkad iepriekš, tāpat arī ir pieejams Eiropas līdzfinansējums dažādiem projektiem.

Deficīts, ņemot vērā, ka ilgi nav notikuši pamatīgi remonti, gan ir izveidojies liels: “Pat tad, ja visus Latvijas būvniekus sadzītu Rīgā un dotu viņiem visu Latvijā pieejamo tehniku, tas tāpat prasītu 5-6 gadus, lai savestu Rīgu tādā kārtībā, kā tai vajadzētu izskatīties.”

Skaidrs, ka tas ir nereāls scenārijs. Taču šobrīd, ja tiks ieguldīts viss paredzētais, vajadzēs vēl vismaz 10 gadus, lai mēs izveidotu normālu un ilgtspējīgu ielu infrastruktūru. Ar to ir jārēķinās.

Paralēli pilsētā notiek arī “Rail Baltica” projekta attīstība, darbs pie pārvadiem un infrastruktūras.

“Jārēķinās, ka tuvākajos gados mums visiem, arī man, būs jāmaina savi paradumi braukt uz centru ar auto,” rezumē Dālderis.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.