Darbiniekam ir ļoti jādomā, ko publicē savos sociālo tīklu profilos – darba devējs tevi vēro! 90
Ik pa brīdim mēs redzam sociālajos tīklos dažāda satura ierakstus, kā nu kuram indivīdam klājies, komentārus par viņa domām dažādās situācijās. Piemēram, arī Vecgada vakarā bija subjekti, kas pulksten 11 vakarā šāva salūtu, par to nekaunoties. Tas tiek pārraidīts dažādu soctīklu tiešraidēs. Cilvēku profilos atrodama informācija par viņu darbavietu un daudzi izdara secinājumus par pašu firmu, bet patiesībā konkrēto viedokli jau pārstāv tikai šis viens indivīds. Šo nekritisko publicēšanos soctīklos TV24 raidījums “Preses klubs” aicināja komentēt Aivi Brodiņu, personāla atlases uzņēmuma “Alma Career Latvia” vadītāju.
Saistībā par sociālajiem tīkliem darba devējam ir ļoti svarīga sava reputācija – tas, lai darbinieks iekļaujas kolektīvā, atbilst uzņēmuma vērtībām. Skaidrs, ka ir šādi viedokļi, kas ir pretrunā uzņēmuma vērtībām, tad, protams, nav pa ceļam un bieži vien tiek meklēti citi darbinieki, atzīst Brodiņš.
Darba meklētājiem un arī darba attiecībās eošajiem tiešām ir ļoti jādomā, ko viņš publicē savos sociālo tīklu profilos. Tas ir ļoti būtiski, – visi darba devēji mūsdienās, protams, pārbauda arī standartlietas, kas par tevi ir atrodamas internetā, ko tu esi publicējis, kādu viedokli paudis par dažādām vērtībām un kādus attēlus ar sevi izvietojis, brīdina eksperts.