Daļai “Luminor Bank” klientu traucēta internetbankas darbība 0
Daļai “Luminor Bank” klientu piektdien traucēta internetbankas darbība, aģentūrai LETA apstiprināja bankā.
“Šodien īslaicīgi atsevišķos gadījumos klienti saskārās ar traucētu pieeju internetbankai. Ieviešot sistēmas atjauninājumus, šādas situācijas dažkārt ir iespējamas. Šobrīd sistēmas darbība pamatā ir atjaunota, var būt īslaicīgi pārrāvumi, bet tādā gadījumā aicinām klientus dažas minūtes nogaidīt un pieslēgties internetbankai atkārtoti,” pauda bankā.
Bankā arī norādīja, ka “Luminor” šobrīd ir divas internetbankas sistēmas – DNB un “Nordea”, un, veicot atjauninājumus, piektdien tehniskas problēmas skāra daļu no klientiem, kuri iepriekš bija “Nordea” klienti.
“Informācijas tehnoloģiju (IT) sistēmu vienkāršošana un konsolidācija ir mūsu 2019.gada prioritāte,” atzīmēja bankā.
Tāpat šonedēļ nelieli traucējumi ir “SEB bankas” mobilās lietotnes darbībā. “Šonedēļ esam identificējuši nelielu lēndarbību mobilās lietotnes darbībā, bet tas tiek uzraudzīts un risināts, un ietekmē tikai daļu no klientiem,” informēja bankā, piebilstot, ka šobrīd “SEB bankas” pakalpojumu pieejamība kopumā nav traucēta.
Aģentūra LETA jau vēstīja, ka ceturtdien, 7.martā, saistībā ar tehniskajiem sistēmas atjaunināšanas darbiem bija ierobežota “Swedbank” internetbankas, mobilās lietotnes, karšu un bankomātu izmantošana. Arī piektdien “Swedbank” pakalpojumu darbībā ir traucējumi.
“”Swedbank” šodien turpina strādāt pie IT sistēmu pilnveides, lai pilnībā novērstu vakardienas tehniskā incidenta sekas. Dienas laikā iespējami īslaicīgi traucējumi bankas pakalpojumu darbībā,” sacīja “Swedbank” Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.
“Swedank” pēc aktīvu apmēra ir lielākā banka Latvijā, “Luminor Bank” Latvijas filiāle ir otra lielākā, bet “SEB banka” ir trešā lielākā banka Latvijā.