Jaunais CSDD valdes priekšsēdētājs Aivars Aksenoks šīs valsts akciju sabiedrības struktūrās ir strādājis jau ilgstoši. Attēlā – Aksenoks piedalās FIA pasaules rallijkrosa čempionāta 9. posma “Neste World RX of Latvia” preses konferencē.
Jaunais CSDD valdes priekšsēdētājs Aivars Aksenoks šīs valsts akciju sabiedrības struktūrās ir strādājis jau ilgstoši. Attēlā – Aksenoks piedalās FIA pasaules rallijkrosa čempionāta 9. posma “Neste World RX of Latvia” preses konferencē.
Foto: Evija Trifanova/LETA

CSDD jauns “stūrmanis” 12

Atis Jansons, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Vēlēšanu rezultātus esam sagaidījuši. Bet skaidrības par to, kas turpmāk vadīs nozares, no kurām vistiešāk atkarīga mūsu labsajūta un drošība satiksmē, vēl nav.

Un kādu laiciņu nebūs. Skaidrs vien tas, ka jaunajā valdībā satiksmes ministrs nez vai būs Tālis Linkaits, kura partija piecu procentu barjeru nepārvarēja. Un pašreizējā iekšlietu ministra Kristapa Eklona izredzes savu īso nozares augstākās vadības karjeru turpināt nav lielākas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Bet jauns Ceļu satiksmes drošības direkcijas stūrmanis mums jau ir. Aivars Aksenoks ir par direkcijas valdes priekšsēdētāju ievēlēts un darbu sācis.

Ienāca šajā jomā viņš gan sen. Pagājušajā gadsimtā, kad CSDD tikai veidojās (Ģirta Rorbaka un Andra Lukstiņa vadībā), Aivaram uzticēja vadīt CSDD Rīgas nodaļu (tādas vairs nav), ko Aksenoks sekmīgi darīja, līdz iestājās “Jaunajā laikā” un, šīs partijas virzīts, gāja lielajā politikā. No 2002. līdz 2004. gadam bija tieslietu ministrs Einara Repšes valdībā. Tad Rīgas mērs. 2008. gadā no “Jaunā laika” izstājās un kļuva par “TB”/LNNK biedru. Un darba gaitās atgriezās auto jomā – vadīja Rīgas Motormuzeja un Biķernieku trases darbu.

Kompetences un pieredzes līmenis tātad augsts. Līdzšinējie panākumi muzejā starptautiski novērtēti ar vairākām balvām. Arī Biķernieku trase turpina daudzveidīgu darbu ne tikai sportā, bet arī aktīvajā atpūtā un satiksmes dalībnieku izglītošanā. Manas personīgās atmiņas par sadarbību – vislabākās. Divi piemēri.

“Gada auto” konkursa ziedu laikos (2006.–2008. gads) šī sacīkste bija ar visai lielu nozīmi strauji augošajā jaunu auto tirgū. Un par rezultātiem klejoja dažādas baumas – neobjektīvi, pērkami tie žurnālisti utt. Nepatīkama atmosfēra. Palīgā aicināju Aivaru. Piekrita. Nu sacījām – mūsu žūriju vada tieslietu ministrs! Nevalodas pierima.

Mazliet vēlāk dibinājām “Stūres klubu”. Sabiedrisku organizāciju, kas pulcēja vairākus desmitus satiksmes drošības profesionāļu un entuziastu, centās apkopot, noformulēt vienā veselā viņu viedokļus, lai varētu tos virzīt īstenošanai valdības gaiteņos. Pajumti un praktisku atbalstu “Stūres klubam” deva Aksenoka vadītais Motormuzejs.

Uzdevu jaunajam CSDD valdes priekšsēdētājam tradicionālu starta jautājumu – kādas ir viņa trīs darbības prioritātes? “Pirmkārt – kvalitatīva klientu apkalpošana. Tas, protams, nav nekas jauns, bet direkcijas darbā ir un paliks pats galvenais. Īpaši šajos globāli sarežģītajos apstākļos,” tā Aksenoks.

Reklāma
Reklāma

“Otra lieta (bez kuras pirmā nesanāks) – cik nu tas iespējams, prognozēt inflācijas, enerģijas cenu utt. izmaiņas, kas var būtiski iespaidot gan mūsu uzņēmuma darba spējas, gan klientu vēlmes un noskaņojumu. Trešais – jāuzlabo komunikācija. Gan ar plašu sabiedrību, gan organizācijām, kuru darbības joma tuva (vai sakrīt un pārklājas) mūsējai: Valsts policija, “Latvijas valsts ceļi”, Satiksmes ministrija, Rīgas un citas pašvaldības.”

Piedevām jaunais CSDD valdes priekšsēdētājs informē par izmaiņām “e-mobi” auto uzlādes tīkla cenās (tas gan nekādā veidā neesot viņa nopelns, šādu iespēju devušas krītošās elektrības cenas biržā). Uzlādes minūte pašlaik maksā 0,42 eiro, nevis 0,58, kā tas bija vēl pagājušajā nedēļā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.