(FILES) A file photo taken on September 18, 2013 shows members of the US salvage company Titan and Italian firm Micoperi inspecting the wreck of Italy’s Costa Concordia cruise ship after emerging it from water, near the harbor of Giglio Porto. Italian divers looking for two bodies missing from the January 13, 2012  cruise ship disaster, which claimed 32 lives, found human remains on September 26.                AFP PHOTO / VINCENZO PINTO
(FILES) A file photo taken on September 18, 2013 shows members of the US salvage company Titan and Italian firm Micoperi inspecting the wreck of Italy’s Costa Concordia cruise ship after emerging it from water, near the harbor of Giglio Porto. Italian divers looking for two bodies missing from the January 13, 2012 cruise ship disaster, which claimed 32 lives, found human remains on September 26. AFP PHOTO / VINCENZO PINTO
Foto-LETA/AFP

“Costa Concordia” vraka izcelšanas darbos bojā gājis nirējs 0

Vidusjūras kruīza kuģa “Costa Concordia” vraka izcelšanas darbos Itālijā bojā gājis nirējs.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Spānijas kompānijā UCS strādājošais vīrietis bojā gājis zemūdens darbu laikā. Britu medijs “Sky News” vēsta, ka bojā gājušais bijis aptuveni 40 gadus vecs Spānijas pilsonis.

Nirēja kāja iestrēgusi kādā metāla konstrukcijā un viņš ilgāku laiku nav varējis atbrīvoties. Pārējie nirēji sākotnēji nav pamanījuši, ka kolēģis nonācis nelaimē.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kaut arī nirējs krastā nogādāts vēl bijis dzīvs, traumas dēļ viņš zaudējis daudz asinis un ārstiem neizdevās viņu izglābt.

Kruīza kuģis “Costa Concordia” ar 4299 cilvēkiem uz klāja 2012.gada 13.janvāra vakarā uzskrēja zemūdens klintij pie Džiljo salas Toskānā. Kuģa avārijā dzīvību zaudēja 32 cilvēki.

Par avārijas izraisīšanu tiek tiesāts kuģa kapteinis Frančesko Sketīno. Pieci citi apsūdzētie – četri kuģa apkalpes locekļi un “Costa Concordia” krīzes komandas vadītājs Roberto Ferarini – tiesā panāca vienošanos par cietumsodu no viena gada astoņiem mēnešiem līdz diviem gadiem un desmit mēnešiem.

Kuģa īpašnieks – Eiropas lielākajam kruīza kuģu operators “Costa Crociere” ir uzņēmies daļēju atbildību kā Sketīno un notiesāto kuģa apkalpes locekļu darba devējs. Operatoram piespriests samaksāt miljonu eiro lielu sodanaudu.

“Costa Concordia” sver 44 612 tonnas – aptuveni tikpat daudz, cik “Titāniks” -, un tas ir 290 metrus garš. Pēc avārijas tas gulēja jūrā, sagāzies uz sāniem pie klintīm, uz kurām uzskrēja.

Pagājušā gada septembrī kuģis tika uzsliets vertikālā peldus stāvoklī, un līdz jūnijam to plānots aizvilkt prom.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.