Foto. Facebook / Alla Krūmiņa

Cilvēktiesības? Visas formalitātes nokārtotas, bet “airBaltic” reisā tomēr atsakās uzņemt cilvēku ratiņkrēslā ar pavadoni-suni 91

Sociālajos tīklos arvien skaļākas diskusijas šorīt notiek par faktu, kur kāda aviopasažiere Rīgas lidostā novērojusi nepatīkamu situāciju. Komentāri un tajos paustā attieksme pret aviokompāniju nav glaimojoši – tiek spriests par formalitātēm, pakaplojuma kvalitāti, cilvēcīgumu un cilvēktiesībām.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

“Tikko savām acīm un ausīm piedzīvoju ko “fantastisku”,” par novēroto savā FaceBook kontā dalās aculieciniece. Man blakus ratiņkrēslā sēž kāda sieviete-invalīde, kuru pavada trenēts (īpašā vestītē) labradors. Pienāk RIX darbiniece un laipni pavēsta, ka šo reisu apkalpojot KarpatAir (tā teica RIX darbiniece – uz klāja gan izrādījās IBERIA) nevis airBaltic, un ka

viņi atsakoties uzņemt viņu uz lidmašīnas klāja ar suni! Ja būtu airBaltic komanda – viss būtu kārtībā, bet… nu esot šādi! Tāpēc jāmeklējot cits reiss,
CITI ŠOBRĪD LASA

lai kundze ar savu uzticamo pavadoni varētu tikt savā galamērķī! airBaltic, NOPIETNI???? Es stāvēju blakus un “man mati stāvus cēlās” no šādas attieksmes pret savu klientu!!!!!! Kauns! Nožēlojami un patiesi skumji airBaltic😳😱😳”

Uz iepriekš aprakstīto publikāciju ir reaģējusi arī pati šajā nepatīkamajā situācijā iesaistītā sieviete, sīkāk izklāstot, kā viss noritējis.

“Paldies ieraksta autorei par nevienaldzību! Diemžēl šo gadījumu nācās piedzīvot mums. Un es

esmu palikusi bez savas draudzenes un asistentes gandrīz uz nedēłu, lai gan airBaltic, kad pirku biłetes, apgalvoja, ka viss ir kārtībā un suns – asistents var lidot kopā ar mani.

Lai kā man gribētos visā redzēt pozitīvo, šeit to grūti saskatīt. Un laikam būs tā reize, kad šo nevar atstāt tāpat, jo iedomājos cilvēkus, kuri pilnīgi nevar palikt bez sava palīga un kuriem tās ir dzīvības un nāves jautājums.

Man tās ir fiziskas neērtības, krišanas draudi, lielāks nogurums paliekot bez sava palīga, finansiāli zaudējumi (pirku papildus bagāžu, lai Elfas mantas un barību pańemtu, īrēju elektrisko ratiñkrēslu, lai ietu staigāt, pirku Air Baltic biletes, par kurām maksāju vairāk un palieku ilgāk te, maksāju papildus par viesnīcu, jo AirBaltic lidojumi nebija tieši datumos, kad man vajadzēja darba sanāksmei) un emocionāla trauma. Kādam ir zināms kāds labs jurists? Jo šis ir Eiropas cilvēktiesību pārkāpums. Paldies Dievam, ka Viņš visu vērš par labu un ceru, ka mācīsimies no šīs situācijas!”

Uz notikušo reaģējis arī pats pārvadātājs, sniedzot komentāru uz soctīklos ievietotajiem postiem par šo tēmu. “Noskaidrojot situācijas apstākļus,

apstiprinām, ka partnerlidsabiedrības pārstāvji šajā lidojumā suni neuzņēma dažādu apstākļu, tai skaitā suņa labbūtības, kā arī lidojuma ilguma dēļ.

Mūsu kolēģi par to informēja pasažieri, piedāvājot lidojuma alternatīvas. Pasažiere tomēr izvēlējās izmantot esošo lidojumu. airBaltic atvainojas par radušos situāciju! Apliecinām, ka tā ir nodota atbildīgajām komandām detalizētai izmeklēšanai un visu procedūru izvērtēšanai, lai šādi gadījumi vairs neatkārtotos.”

airBaltic sanem 41. Airbus A220-300
"airBaltic" lidmašīna noslīdējusi no skrejceļa
Latvijas lidsabiedrība "airBaltic"

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.