Foto: LETA

Cilvēki spiesti nīkt lidostās: “airBaltic” klienti neapmierināti ar atkārtoti kavētiem reisiem 0

LA.LV redakcijas pastkastītē iekrita Lauras (vārds mainīts) stāsts par aviokompāniju “airBaltic”. Viņa, nepārspīlējot, apgalvo, ka nu jau vienkārši sāp sirds par to, kas viņai regulāri jāpiedzīvo. Lauras darba pienākumi paredz biežu došanos uz mūsu kaimiņzemēm. Viņa vienmēr lido ar tiešajiem “airBaltic” reisiem no Rīgas uz Tallinu un Viļņu, taču, lidojot atpakaļ, visu laiku nākas nīkt lidostā, kavēto reisu dēļ.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
10 viltīgas frāzes, kuras manipulatori vienkārši dievina 10
Kokteilis
Reizēm viņi pat neapzinās, kāds spēks viņos mīt! 3 zodiaka zīmes, kuras vieglāk nekā citas var attīstīt maģiskās spējas 8
Skaistiem un veseliem matiem: 6 kļūdas, no kurām jāizvairās, mazgājot matus
Lasīt citas ziņas

Laura stāsta: “Vakara reisi, kas ir ap deviņiem, regulāri kavē gan no Viļņas, gan no Tallinas. Kavē vismaz stundu, bieži vien pat divas stundas. Un es, nepārspīlējot, pēc savas personīgās pieredzes, varu apgalvot, ka tas notiek katru reizi. Pēdējā reizē, kad sazinājos ar aviokompāniju, lūdzot sniegt skaidrojumus, man dusmīgi tika atcirsts, ka tas ir citu dēļ – “airBaltic” gaida citus, kas ir aizkavējušies. Bet man ir jautājums – ja jūs ziniet, ka šāda situācija atkārtojas atkal un atkal, ja jūs ziniet, ka, visticamāk, būs jāgaida, kāpēc nevar lidojuma laiku uz Rīgu ieplānot stundu vēlāk, lai cilvēkiem nav jānīkst lidostā?”

Sieviete atklāj nesen piedzīvoto nepatīkamo pieredzi. “Tas bija briesmīgi! Lidojums svētdienas rītā plkst. 7:35. Tas nozīmē, ka ap 6:00 jābūt lidostā, uz kuru, protams, braucu ar taksi, jo sabiedriskais transports nekursēja. Izgāju drošības kontroli un saņemu ziņu no “airBaltic”, ka lidojums pārcelts uz plkst. 10:30. Tās pašas dienas vakarā man bija jālido atpakaļ un vakara lidojumu no deviņiem vakarā pārcēla uz vienpadsmitiem. Tajā dienā es lidostā – kavētu reisu dēļ – pavadīju vairāk kā astoņas stundas.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Laura norāda, ka viss ir saprotams līdz vienam brīdim. “Tas notiek regulāri. Es to piedzīvoju katru reizi un saprotams, ka mans mērs ir pilns. Mums visiem laiks ir dārgs, ” nosaka Laura.

Aviokompānijas “airBaltic” pārstāvis norāda, ka cilvēku neapmierinātība ir saprotama, taču viņi regulāri pārskata lidojuma grafikus, mēģinot uzlabot lidojumu kopējo punktualitāti.

Augusts Zilberts, Air Baltic Corporation AS Sabiedrisko attiecību vadītājs: “Mēs apzināmies, ka lidojumu kavējumi, īpaši agrās rīta stundās, var pasažieros raisīt neapmierinātību. Tomēr šeit jāpaskaidro, ka atsevišķos gadījumos lidojumu kavēšanās var rasties lidmašīnu rotāciju dēļ. Paskaidrošu – ja lidmašīna iepriekšējā maršruta galapunktā ierodas novēloti, tas var ietekmēt nākamā lidojuma plānoto izlidošanas laiku. “airBaltic” dara visu iespējamo, lai nodrošinātu līdzsvaru starp laika ziņā precīzu izlidošanu un savienojumu nodrošināšanu, turklāt mēs regulāri pārskatām lidojumu grafikus, lai uzlabotu kopējo punktualitāti.”

Aviokompānijas pārstāvis norāda, ka cilvēkiem nevajadzētu aizmirst, ka aviācijas nozare ir ļoti dinamiska.

“Lidsabiedrības mērķis ir informēt pasažierus par iespējamiem kavējumiem pēc iespējas ātrāk, taču aviācija ir ļoti dinamiska nozare un dažkārt informācija par lidojumu aizkavēšanos ir pieejama vien ļoti īsi pirms izlidošanas. Tai pat laikā lidsabiedrība nevar ietekmēt to, cik ātri pasažieri viņiem nosūtīto informāciju saņem (tas nereti atkarīgs no mobilajiem sakariem vai interneta pārklājuma) un izlasa.

Reklāma
Reklāma

Mēs pastāvīgi strādājam pie tā, lai uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti, turklāt šajā ziņā pasažieru atsauksmes ir ļoti noderīgas. Augsti klientu apkalpošanas standarti – gan sniegto pakalpojumu kvalitāte, gan reisu izpildes punktualitāte, gan saziņa ar pasažieriem – ir “airBaltic” prioritāte, un mēs darām visu iespējamo, lai pasažieri justos atbalstīti ikvienā ceļojuma posmā.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.