Cilvēki nevar laikus saņemt paciņas. “Omniva” skaidro, kāpēc 3
Saistībā ar Covid-19 izsludinātā ārkārtējā stāvokļa un gada nogales straujā sūtījumu pieauguma dēļ sūtījumi SIA “Omniva” pakomātos patlaban var kavēties līdz pat piecām dienām, informēja SIA “Omniva” pārstāvji.
Lai paātrinātu paku izņemšanu no pakomātiem un rūpētos par sūtījumu savlaicīgu nonākšanu pie adresāta, “Omniva” ieviesusi papildu pagaidu izņemšanas punktus piecās Latvijas pilsētās – Rīgā, Daugavpilī, Liepājā, Jelgavā un Cēsīs. Uzņēmums, lai motivētu cilvēkus savlaicīgi izņemt sūtījumus, īsteno arī dažādas mārketinga aktivitātes.
Piemēram, šogad sadarbībā ar Bērnu slimnīcas fondu par katru paciņu, kas tiek izņemta pirmo trīs stundu laikā kopš piegādes brīža, “Omniva” ziedo 10 centus bērnu vecāku atpūtas krēslu iegādei Bērnu slimnīcas Neatliekamās medicīniskās palīdzības observācijas nodaļai.
AS “Latvijas pasts” pārstāvji informē, ka pakomātu tīkla pakalpojumu pieprasījums decembrī pieaudzis par vairāk nekā 100% salīdzinājumā ar pagājušo gadu. “Latvijas pasts” sūtījumu apjoma kāpumu skaidro ne tikai ar tradicionālo gada nogales svētku sūtījumu pieaugumu, bet arī ar Covid-19 novēršanas ierobežojumiem, kas veicinājuši iepirkšanos internetā un izvēli saņemt sūtījumus pakomātos.
Gadījumos, kad vērojama sūtījumu sastrēgumu veidošanās, tiek organizēta sūtījumu mobila izsniegšana blakus pakomātam. Lai mudinātu klientus laicīgi izņemt sev adresētos sūtījumus, regulāri tiek organizētas dažādas akcijas, informē “Latvijas pasts” pārstāvji.
Kā ziņots, SIA “Omniva” ir starptautisks loģistikas uzņēmums, kas reģistrēts 2012.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2945 eiro, liecina “Firmas.lv” informācija. Uzņēmuma apgrozījums pērn bija 7,514 miljoni eiro, bet peļņa – 746 868 eiro. “Omniva” pilnībā pieder Igaunijas pasta kompānijai “Eesti Post”.
VAS “Latvijas pasts” auditētais neto apgrozījums pērn bija 96,2 miljoni eiro, kas ir par 7,1 miljonu eiro jeb 7,9% vairāk nekā 2018.gadā. Uzņēmuma neto peļņa 2019.gadā bija 1,49 miljoni eiro.