Traģiskās autoavārijās uz Liepājas šosejas dzīvību zaudēja arī divi nepilngadīgie.
Traģiskās autoavārijās uz Liepājas šosejas dzīvību zaudēja arī divi nepilngadīgie.
Ekerānuzņēmus no soctīkla “Facebook”/LTV video/Sadursme.lv

Cilvēki grib justies droši! Tiek vākti paraksti par Liepājas šosejas pārbūvi 46

Sabiedrības iniciatīvu portālā “Manabalss.lv” sākta parakstu vākšana par Liepājas šosejas (A9) pārbūvi par četru joslu ceļu, vēsta “liepajniekiem.lv.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Veselam
tad ir pareizi ēst hurmas – ar vai bez mizas? Uztura speciālistiem ir kategoriska atbilde
Lasīt citas ziņas

Par iniciatīvas pārstāvi norādīta Gita Osīte, kura norāda, ka vēlas panākt drošu braukšanu pa intensīvo Liepājas šoseju, pa kuru katru dienu pārvietojas liels skaits smago un vieglo transportlīdzekļu, kā arī traktori.

“Šis būtu apjomīgs valsts nozīmes projekts, tāpēc aicinu to aktualizēt Saeimas līmenī, lai cita starpā politiski vienotos arī par šāda projekta finansējuma avotiem un mehānismiem,” pauž Osīte.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau ziņots, ka jūnija beigās notika vairāki smagie ceļu satiksmes negadījumi uz Liepājas šosejas, tādēļ VSIA “Latvijas valsts ceļi” (LVC) pasūtīja ceļu drošības auditu autoceļa Rīga-Liepāja (A9) posmam Ceļu satiksmes drošības direkcijai (CSDD).

LVC, analizējot audita rezultātus, atzīmēja, ka, ja autosatiksmes plūsma turpinās pieaugt tādā progresijā kā pēdējo deviņu gadu laikā, atsevišķi Liepājas šosejas posmi nākotnē būtu jāpārbūvē par ceļu ar vismaz divām joslām katrā virzienā.

Atsevišķu krustojumu konfigurācija nav optimāla, un, lai situāciju uzlabotu, ir nepieciešama to pārbūve.

Auditā arī secināts, ka tas, kādā apjomā tiek pļauta zāle un krūmi gar ceļiem, nav pietiekams – ceļa nomalē, nodalījuma joslā un ārpus tās augošā zāle un krūmi ietekmē ceļa pārredzamību garākā posmā.

Tāpat ir konstatētas vietas, kur nepieciešams veikt krūmu ciršanu.

Tāpat konstatēts, ka ceļa brauktuves seguma un apzīmējumu stāvoklis kopumā ir atbilstošas kvalitātes un funkcionalitātes.

Ceļa zīmju izvietojums un to stāvoklis ir apmierinošs, to sniegtā informācija vadītājiem uztverama, bet atsevišķām zīmēm un horizontālajam apzīmējumam ir nolietojuma pazīmes.

Ceļu drošības audita ieteikumus Liepājas šosejas posmam no Blīdenes līdz Butnāriem ieviesīs mēneša laikā, iepriekš norādīja LVC.

LVC izveidota 2004. gada nogalē un pieder valstij. Uzņēmums pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām.

LVC pārvalda vairāk nekā 20 000 kilometru valsts autoceļu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.