“Ciānas gudro” idejas dzīvo! 16
Ja arī pieņem, ka Protokoli ir veikls safabricējums, tā autoram katrā ziņā vajadzēja būt izcilam politekonomikas prognozētājam, jo “gudro” ieceres 20. gadsimta gaitā ir īstenojušās un turpina īstenoties ar atbaidošu precizitāti. Ekonomikas un politikas globalizācija, finanšu un politikas sviru nokļūšana neliela personu loka rokās, apziņas manipulācijas ar masu saziņas līdzekļu palīdzību, apzināti izprovocēti globāla mēroga kari, sabiedrības demoralizācija un interešu sašaurināšana līdz materiālo vajadzību apmierināšanai, nesaskaņas ne tikai tautu un reliģiju, bet arī vecuma grupu, dzimumu un pat seksuālo orientāciju starpā, valstu ekonomiskās neatkarības zaudēšana un iekļaušana lielās politekonomiskās apvienībās ir tikai spilgtākie piemēri pasaules finanšu elites varaskāres uzvaras gājienam. Tehnoloģiju attīstība, kas masām uzspiests uzskatīt par progresu, nav atrisinājusi nabadzības problēmu, toties ir paplašinājusi manipulāciju iespējas ar apziņu un visu cilvēka dzīves sfēru kontroli.
Daudzi slepeno organizāciju pētnieki secinājuši, ka reālā vara pasaulē koncentrējusies aptuveni 300 personu – pasaules finanšu un politiskās elites – rokās. Šīs slepenās pasaules valdības mērķis, kurā apvienojušās vairākas senās slepenās organizācijas, ir jaunā pasaules kārtība – vara, kas ir identiska “gudro” plānotajai Ciānas ķēniņa valstībai.
Protokolu ideju tālāka īstenošana rada nopietnus draudus gan individualitātes brīvībai, gan demokrātijai un cilvēcībai. Kā iespējams atbrīvoties no slepenās pasaules valdības ietekmes?
Nenoliedzami – liela daļa tā dēvētās sabiedrības masu kultūras un priekšmetu kulta ietekmē jau ir padarīta par vienaldzīgiem biorobotiem. Tiem, kuriem individuālā brīvība, miers un saskaņa vēl ir vērtība, jāatceras, ka “Ciānas gudro” panākumu vai neveiksmju atslēga ir iedarbošanās uz konkrētas personas morālajām vērtībām un tieksmēm. Ja cilvēks savu brīvību un garīgumu ir gatavs pārdot par sadzīves ērtībām, kā arī iespēju apmierināt varas, mantas un baudas kāri, tad “Ciānas gudro” tīksmināšanās par “goju stulbumu” un līksmošana par Ciānas ķēniņa valstības tuvumu ir vis