“Chevrolet Camaro” – amerikānis Eiropā 0
Kamēr degvielas cenas un zaļie amerikāņus vēl nav piespieduši lielos benzīna motorus nomainīt pret kaut ko mazu, taupīgu un videi draudzīgu, tādi braucamie kā “Chevrolet Camaro” būs sapņu auto daudziem puikām.
Pirmās paaudzes “Camaro” parādījās 1967. gadā un kopā ar savu sīvāko konkurentu “Ford Mustang” tiek uzskatīti par tā saukto muskuļauto klases spilgtākajiem pārstāvjiem. Jaunais piektās paaudzes “Chevrolet Camaro” veidots, iedvesmojoties no saviem sešdesmito gadu vectētiņiem. Automobilis padevies iespaidīgs, atpazīstams un ļoti amerikānisks. Mūsu izpratnē salīdzinoši lielā kupeja tomēr ir diezgan nepraktiska – automobilim četras vietas ir tikai teorijā. Taču šādam auto tas, protams, nav svarīgākais. Galvenais ir stils un jauda. Ar dizainu viss ir kārtībā, arī interjera noformējums ir atbilstošs ārējai agresivitātei. Tiesa, apdares materiāli nav no premium līmeņa, taču Amerikā “Camaro” nav nekāds luksusa auto. Tur tas maksā 24 tūkstošus dolāru un ir uzskatāms par tautas sporta auto. Arī ar jaudu viss ir kārtībā. 432 zirgspēki automobilim līdz 100 km/h ļauj ieskrieties 5,2 sekundēs. Pie tam astoņcilindru 6,2 litru motors vidēji patērē 13,1 litru benzīna.
Taču būtiskākais, ka šis ir pirmais “Chevrolet Camaro”, kuru ražotājs nolēmis oficiāli tirgot Eiropā. Pie mums to jau var pasūtīt – cena aptuveni 40 000 eiro. Automobilis pieejams ar automātisko vai mehānisko pārnesumkārbu kupejas vai kabrioleta izpildījumā. Speciāli Eiropas versijai izveidota stingrāka piekare, kas “Camaro” nodrošina gana sportisku gaitu, tajā pašā laikā neaizmirstot arī par komfortu. Arī apkārtējo uzmanība “Camaro” braucējam ir garantēta, un tas viņam pilnīgi droši ir daudz svarīgāk par kaut kādu zaļo domāšanu.