“Cēsu alus” paplašina tumšā alus līniju ar “Cēsu Premium Bohemian” 0
Alus darītava AS “Cēsu alus” paplašina savu produktu klāstu, piedāvājot šā gada pirmo jaunumu alus tirgū – tumšā alus šķirni “Cēsu Premium Bohemian” pintes (0,568l) stikla pudelē, informē uzņēmumā.
Kopējās investīcijas “Cēsu Premium” zīmola paplašināšanā un jaunas alus šķirnes izveidē veido apmēram 75 000 eiro.
Kā norāda uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone, “Cēsu Premium” ir spēcīgākais uzņēmuma zīmols, kas pēdējos gados ir pirktākais un populārākais alus zīmols Latvijā. “Cēsu Premium” radīts 1999.gadā, patlaban šo līniju veido trīs alus šķirnes – “Cēsu Premium”, “Cēsu Premium Amber” un “Cēsu Premium Bohemian”.
“Atbalstot alus pasaules daudzveidību un attīstot Latvijas alus kultūru, “Cēsu alus” nepārtraukti domā par inovācijām produktu attīstībā un jaunu alus šķirņu radīšanu. Latvijā pieaug tumšā alus popularitāte un līdzīga tendence ir vērojama arī Baltijas valstīs, īpaši Lietuvā, kur tumšā alus tirgus ir gandrīz divas reizes lielāks kā Latvijā. Mēs redzam potenciālu tumšā alus tirgus attīstībai un šogad esam ieguldījuši sava vadošā zīmola attīstībā, alus baudītājiem piedāvājot jauno tumšā alus šķirni,” norādīja E.Sietiņsone.
Kā ziņots, “Cēsu alus” apgrozījums 2016.gadā bija 47,31 miljoni eiro salīdzinājumā ar 44,57 miljoniem pirms gada, bet peļņa sasniedza 2,78 miljonus eiro salīdzinājumā ar 2,38 miljoniem 2015.gadā, liecina “Firmas.lv” informācija. Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.
“Cēsu alus” pamatkapitāls ir 8,32 miljoni eiro, nodarbināto skaits 2015.gadā – 202 dabinieki. Uzņēmuma 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Ooj”.