“Cēsu alus” investē 70 000 eiro jaunā sarkanā alus šķirnē 0
AS “Cēsu alus” laidis klajā sarkanā alus šķirni “Cēsu Premium Red”, jauninājumā ieguldot 70 000 eiro, informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone
Jauno šķirni raksturo noapaļota, pilnīga garša, kurā jaušama rubīnkrāsas iesala saldenā nots, saglabājot tradicionālā lager tipa alus raksturu. Alus pārsteidz ar izteiksmīgi sarkanu krāsu un biezu alus putu.
“Alus baudītāji arvien vairāk ir gatavi eksperimentēt un nobaudīt ko nebijušu un arī mēs nepārtraukti domājam par inovācijām, lai attīstītu alus kultūru un alus nozari Latvijā. Šogad esam ieguldījuši sava vadošā alus zīmola “Cēsu Premium” attīstībā un pirmais jaunums alus tirgū ir sarkanais alus “Cēsu Premium Red”. Rūpīgi atlasot un izmēģinot dažādus apiņu un iesalu veidus, alus brūvēšanai izvēlējāmies speciāli gatavotu rubīnkrāsas iesalu. Sarkanais alus ir piesātinātāks, blīvāks un ar lielāku garšas pilnību, kurā sajūtams gan atspirdzinājums, gan karamelizēta, patīkami saldena garšas nianse,” sacīja Sietiņsone.
Viņa arī norādīja, ka “Cēsu Premium “ir spēcīgākais uzņēmuma zīmols, kas pēdējos gados ir pirktākais un populārākais alus zīmols Latvijā. Saskaņā ar pētījumu kompānijas “Nielsen” datiem, 2018.gadā “Cēsu Premium” līnija (ieskaitot gan stikla, gan skārdeņu iepakojumu) veidoja 12% no visa Latvijā pārdotā alus apjoma. Alus cienītājiem tagad tiek piedāvāti četri “Cēsu Premium”” alus veidi: Cēsu Premium”, “Cēsu Premium Amber”, “Cēsu Premium Bohemian” un sarkanais alus “Cēsu Premium Red”.
Jau ziņots, ka “Cēsu alus” 2017.gadā strādāja ar 54,267 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 14,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga gandrīz divas reizes un sasniedza 5,516 miljonus eiro. Savukārt uzņēmuma 2018.gada finanšu dati vēl nav apkopoti.
“Cēsu alus” pamatkapitāls ir 8,31 miljons eiro. Uzņēmuma kapitālā 99% pieder Somijas koncernam “Olvi”.