
Mantinieces pīrāgs 0
Neskatoties uz slaveno uzvārdu, Perisa ne uzreiz kļuva par atpazīstamu fenomenu visā pasaulē. Viņa sāka karjeru ar mazumiņu, gluži kā Pelnrušķīte – sākumā piedalījās modes skatēs labdarības un intereses dēļ, bet vēlāk, kad viņai apritēja 19 gadu, nolēma šajā biznesā iesaistīties nopietnāk, parakstot līgumu ar Donalda Trampa modeļu aģentūru T Management. Perisa ļoti veiksmīgi iefiltrējās modes pasaulē un drīz saņēma izdevīgus piedāvājumus no slaveniem pasaules zīmoliem – “Iceberg Vodka”, GUESS, Tommy Hilfiger, Christian Dior un Marciano. Viņas seja parādījās uz vairākiem modes žurnālu vākiem. “Es ļoti vēlējos kaut ko sasniegt pati un, tā kā man ļoti patika šovbizness un mode, nolēmu attīstīties šajā virzienā.”
Taču vēl lielāku slavu viņai izdevās gūt kā profesionālai tusētājai. Perisas seja – un ne tikai – padarīja viņu par centrālo bulvārpreses varoni. Taču, iespējams, Perisa rīkojās saskaņā ar savu biznesa plānu un apzināti lika pamatus savai karjerai. 2000. gadā, nolēmusi, ka Ņujorka iekarota, Perisa ķērās pie sava bērnības sapņa – Holivudas. Taču Losandželosā viņu gaidīja auksta uzņemšana, un par viņas lielāko sniegumu kļuva epizodiska loma filmā “Saldais pīrāgs”.
Zvaigznes Perisai bija labvēlīgāk izvietojušās 2003. gadā, kad viņai izdevās sevi veiksmīgi pārdot FOX TV. Realitātes šovs “Vienkāršā dzīve” par Perisu lika runāt visai pasaulei. Šova sižets bija ļoti nepretenciozs: bagātas izlutinātas pilsētas meitenes dzīvo ģimenes fermā un apgūst skarbo lauku dzīvi. Taču, iespējams, arī šī popularitāte bija aprēķināta. Proti, vēl pirms “Vienkāršās dzīves” pirmizrādes Riks Salomons bija ievietojis tīmeklī videoierakstu, kurā visa pasaule varēja redzēt, kā slavenā mantiniece ar viņu nodarbojas ar seksu. Šis ieraksts kļuva par vispopulārāko mājas video visā tīmekļa vēsturē.
Neskatoties uz to, ka Perisa tēloja aizvainotu nevainību un draudēja iesūdzēt pāridarītāju tiesā, daži šajā pasākumā saskatīja rafinētu reklāmas triku. Baumoja pat, ka ieraksts laists klajā ar pašas Perisas ziņu. Rezultātā Perisa ar Salomonu rada miermīlīgu risinājumu, draudzīgi laižot klajā gluži legālu video ar romantisku nosaukumu One Night in Paris, un savā starpā sadalīja nopelnītos ienākumus. Perisa gan kategoriski noliedza jebkādu aprēķinu, sakot, ka vectēvs stāstījis: ja reiz gadījies iekļūt mēslos, tad no tā jāizspiež maksimāls labums. Un Perisai tas izdevās: realitātes šova reitingi pārspēja cerēto. Perisa atkal rīkoja ballīti! “Es patīku cilvēkiem. Hjū Hefners uzskata, ka esmu laba. Miljons televīzijas skatītāju skatās manu šovu. Tas man dod pārliecību ignorēt skauģu viedokli.”
Reiz Perisa sašutusi teica, ka visi nezin kādēļ iedomājas – ja reiz viņa ir Perisa Hiltone, tad caurām naktīm to vien dara kā staigā pa naktsklubiem un izklaidējas uz nebēdu. Bet patiesībā viņa, raugi, gandrīz katru dienu ceļoties sešos no rīta un traucas uz kārtējo lietišķo tikšanos, lai noslēgtu kādu izdevīgu darījumu. Kā gan tādā režīmā varētu naktīs kaut kur lēkāt? Un, lai arī avīzes un žurnāli liecinājuši par pretējo, Perisa tikai paraustījusi plecus, sakot, ka presi viņa nelasot, vien šad tad apskatot bildītes, lai pārliecinātos, ka tajās izskatās gana labi.
Amerikāņu aktrise un televīzijas vadītāja Helēna de Dženerosa reiz patiesā apbrīnā izteikusies par Perisu, sakot, ka viņa ir mārketinga ģēnijs, jo ar katru savu soli rada tēmu sarunām. Paradoksāli, bet fakts: katra viņas parādīšanās publikā kļūst par notikumu, katrs viņas izteikums pārvēršas par citātu. Patiešām, viss, ko dara Perisa – vai tā būtu jauna smaržu aromāta laišana klajā, vai burgeru reklāma –, kategoriski riebjas publikai, taču allaž nostrādā viņas paradokss: to var ļoti labi pārdot! “Izrādās, es neesmu tāda muļķe, kā jums šķiet! Atvainojiet, ja esmu likusi vilties…”