Bukmeikeri paredz „Triana Park” iekļūšanu finālā, bet ne uzvaru 1
“Eirovīzija” pirmais pusfināls norisināsies šo otrdien, 9. maijā, Ukrainas galvaspilsētā Kijevā. Pašmāju grupa “Triana Park” konkursā startēs ar noslēdzošo numuru. “Betsafe” bukmeikeri uzskata, ka pastāv 65% iespējamība, ka Latvijas pārstāvji varēs cīnīties par uzvaru “Eirovīzijas” finālā, savukārt izredzes gūt uzvaru dziesmu konkursa finālā tiek vērtētas mazliet pieticīgāk.
Grupa “Triana Park” ar dziesmu “Line” ir ieguvusi lielu atbalstītāju pulku ne tikai Latvijā, bet arī citviet pasaulē. Šobrīd grupas Eirovīzijas dziesmas videoklips ir sasniedzis vairāk nekā 230 000 skatījumu vietnē YouTube, iegūstot atbalstītājus arī ārpus Latvijas robežām. Latvijas pārstāvjos jūtams cīņas spars – „Supernovas” vizītkartes intervijā, grupas soliste Agnese Rakovska tika teikusi: „Ir jādara vienkārši tas, kas ir jādara! Un es zinu, kas ir jādara!”
Piepildoties prognozēm, Latvijas pārstāvji savu izpildījumu varēs demonstrēt uz lielās fināla skatuves. “Betsafe” bukmeikeri uz izredzēm uzvarēt raugās mazliet pieticīgāk, tomēr norāda, ka “Triana Park” ir pārdomāts priekšnesums un skanīga dziesma, kas finālā varētu sagādāt kādu no augstākajām vietām.
Latvija nav vienīgā Baltijas valsts, kurai ir piešķirtas mazas izredzes par uzvaru finālā. Kā uzskata „Betsafe” bukmeikeri, tad Lietuvai ir tikai 1% iespējamība gūt uzvaru, arīdzan Igaunijas pārstāvjiem piešķirtas niecīgas izredzes, kas ir 3% varbūtība iegūt pirmo vietu.
Aizvadītā gada uzvarētājai Ukrainai ir jau garantēta vieta finālā. 2016. gadā par pirmās vietas ieguvēju kļuva izpildītāja ar skatuves vārdu – Džamala. Dziedātāja, izpildot savu dziesmu „1944”, ne tikai spēja plūkt uzvaras laurus konkursā, bet izraisīja plašas diskusijas par dziesmas vēstījumu, un atbilstību Eirovīzijai. Šogad pastāv Ukrainai pastāv tikai 2% iespējamība uzvarēt, norāda “Betsafe” bukmeikeri.
Šogad par stabilu konkursa favorītu ir kļuvusi Itālija. „Betsafe” uzskata, ka itālim Frančesko Gabani pastāv 60% iespējamība uzvarēt. Itālijas pārstāvis klausītājus ir spējis piesaistīt ne tikai ar lipīgu meldiņu, bet arī ar deju kustībām, kuras veic kopā cilvēku pērtiķa kostīmā. Šīs dziesmas Eirovīzijas ieraksts ir sasniedzis vairāk nekā 80 miljonus vietnē YouTube.