BTA ievieš Juridisko personu klientu portālu Veselības apdrošināšanā 0
Rūpējoties par klientu labsajūtu, apdrošināšanas akciju sabiedrība “BTA Baltic Insurance Company” (turpmāk – BTA) piedāvā saviem Veselības apdrošināšanas juridiskajiem klientiem vēl ērtāku veidu, kā pārvaldīt uzņēmuma Veselības apdrošināšanas polisi. Turpmāk BTA klientiem būs iespēja ātri un ērti veikt izmaiņas polisē jaunā un modernā BTA Juridisko personu portālā.
Mūsdienu digitālajā laikmetā katra sekunde ir vērtīga, tāpēc, rūpējoties par to, lai turpmāk Veselības apdrošināšanas polises administrēšana uzņēmumiem būtu vēl vienkāršāka un ērtāka, BTA saviem klientiem piedāvā Juridisko personu portālu, kurā BTA Veselības apdrošināšanas juridiskie klienti ērti un vienkārši administrēs sava uzņēmuma polisi. BTA ir pirmais uzņēmums apdrošināšanas tirgū Baltijā, kas saviem klientiem piedāvā šādu iespēju! BTA Juridisko personu portāla galvenais mērķis ir nodrošināt klientam veikt izmaiņas ātri un viegli un pārraudzīt veiktās izmaiņas vienkopus, bez BTA iesaistes. BTA Juridisko personu portāls ir ērta tiešsaistes platforma, kurai uzņēmuma pārstāvis varēs piekļūt sev ērtā laikā un vietā.
“BTA jau kopš uzņēmuma dibināšanas nepārtraukti investē inovācijās, lai vienkāršotu klientu ikdienu un automatizētu tos procesus, kurā cilvēka iesaiste nav nepieciešama. Priecājos, ka tagad varam klientiem piedāvāt unikālu iespēju – pārvaldīt uzņēmuma Veselības apdrošināšanas polisi jebkurā klientam ērtā laikā un vietā. Tas nozīmē, ka mūsu klienti laiku, kas citkārt būtu nepieciešams e-pastu sarakstei starp BTA darbinieku un klientu, varēs izmantot vērtīgāk, jo turpmāk visas izmaiņas Veselības apdrošināšanas polisē varēs veikt bez sarakstes e-pastā. Mūsdienu tehnoloģijas attīstās straujiem soļiem un BTA nodrošina, lai klientiem piedāvātu vispiemērotāko un ērtāko apdrošināšanu,” norāda BTA Baltijas risku parakstīšanas departamenta direktors Ivo Danče.
BTA Juridisko personu portāls papildina jau esošos digitālos risinājumus, ko piedāvā BTA saviem klientiem. Piemēram, BTA klientiem ir iespēja izmantot uz mākslīgo intelektu balstītu pakalpojumu “DriveX”, kas ļauj klientiem krietni ātrāk, ērtāk un drošāk veikt transportlīdzekļa stāvokļa fiksēšanu apdrošināšanas polises iegādes procesa laikā. Kā arī BTA mobilajā lietotnē, klientiem kuriem ir veselības apdrošināšana, ir iespēja pieteikt un saņemt attālinātu mediķa vizīti video vai telefonzvana formā, kurā mediķis novērtē pacienta stāvokli un nosaka ārstēšanos. Šis pakalpojums ir pieejams arī ceļojot, kad ir īpaši svarīgi, veselības problēmas risināt dzimtajā valodā.
Par BTA
Apdrošināšanas akciju sabiedrība „BTA Baltic Insurance Company” ir viena no vadošajām apdrošināšanas sabiedrībām Baltijā, kas piedāvā plašāko nedzīvības apdrošināšanas pakalpojumu klāstu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. BTA Baltijā nodarbina vairāk nekā 1000 darbiniekus. BTA akcionārs ir Vienna Insurance Group AG (VIG), kas ir vadošā apdrošināšanas grupa gan Austrijā, gan visas Centrālās un Austrumeiropas reģionā. Apmēram 50 apdrošināšanas sabiedrības 30 valstīs veido Grupu ar senām tradīcijām, stipriem zīmoliem un ciešām attiecībām ar klientiem. Vairāk nekā 25 000 VIG darbinieku rūpējas par vairāk nekā 22 miljonu klientu ikdienas vajadzībām. VIG akcijas kotējas Vīnes biržā kopš 1994. gada. VIG ir ieguvusi starptautiski atzītas „Standard & Poor’s” auditoru kompānijas A+ novērtējumu ar stabilu nākotnes attīstības prognozi. VIG cieši sadarbojas ar “Erste Group” – lielāko mazumtirdzniecības banku Centrālajā un Austrumeiropā.