Iztrūkst kontrole 0

Neoficiāli kravu īpašnieki nenoliedz, ka auto­kravas uz dzelzceļu nepavērš īstenotā politika, kas ļauj pārvadāt pārāk smagas autokravas pa Latvijas ceļiem, kā arī vāji īstenotā šo kravu smaguma kontrole. Uz minēto problēmu godīgas konkurences kontekstā norāda SIA “CEMEX”. “Mēs ļoti stingri kontrolējam kravu svaru un iestājamies arī par to, lai attiecīgās kompetentās iestādes stingrāk kontrolētu visu smago automašīnu svaru uz Latvijas ceļiem. Tā, piemēram, transportbetona biznesa jomā mēs saskaramies ar negodīgu konkurenci, jo mūsu konkurenti pārkrauj mašīnas, lai ietaupītu resursus (degvielu, reisu skaitu, darbinieku algas u.tml.) un uz tā rēķina samazinātu savas produkcijas cenu,” norāda SIA “CEMEX” valdes loceklis un komercdirektors Māris Gruzniņš.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
Lasīt citas ziņas

Tikmēr satiksmes ministrs Anrijs Matīss kārtējo reizi medijos spiests atzīt, ka ceļi Latvijā sabrūk ātrāk, nekā tos iespējams atjaunot, bet VAS “Latvijas valsts ceļi” pārstāve Anna Kononova, jautāta, vai smago kravu novirzīšana uz dzelzceļu varētu uzlabot Latvijas ceļu stāvokli, vien norāda: “Ja ceļš tiek izmantots ar daudz lielākām slodzēm, nekā tas ir projektēts un normatīvos pieļaujams, tas nenoliedzami atstāj negatīvas sekas uz ceļa tehnisko stāvokli.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.