“Ecolines” valdes priekšsēdētājs Andris Podgornijs.
“Ecolines” valdes priekšsēdētājs Andris Podgornijs.
Foto – LETA

– Kādas tendences ir vērojamas pārvadājumos citu valstu tirgos? 2

– Viens no starptautiskā tirgus segmentiem ir Baltijas valstu tirgus. Autobusus šajos ceļojumus izmanto visas sabiedrības daļas, tostarp bērni, žurnālisti, karavīri, sportisti, visu grupu cilvēki. Tas saistīts ar to, ka cilvēki kļūst mobilāki. Nav apstrīdams, ka esam lielu daļu braucēju pārvilinājuši no personiskajiem transporta līdzekļiem. Es nevaru iedomāties braukt uz Tallinu ar automašīnu. Ir jauni autobusi, kur uzstādītas multimediju sistēmas. Var spēlēt spēles, skatīties filmas, ir jaudīgs internets. No Rīgas uz Tallinu un Viļņu autobusi ceļā dodas ik pēc pusstundas, stundas. Kad būs jaunais šaursliežu dzelzceļš, tad mums būs jauna situācija.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
Kokteilis
Viņos mīt neapdzēšama uguns! 5 datumos, kuros dzimuši paši karstasinīgākie partneri
Lasīt citas ziņas

– Vai citās valstīs pasažieri izvēlas “Ecolines” arī cenu dēļ?

– Mūsu cenas nav zemākas kā konkurentiem. Mūsu pieeja ir vest cilvēkus nedaudz dārgāk, tomēr piedāvājot augstākas kvalitātes pakalpojumus. Pēdējos divus gadus domājam par kvalitāti, nevis par maršrutu tīkla paplašināšanu. Svarīgi, lai cilvēks brauktu ar autobusu, nevis lidotu ar lidmašīnu. Pie tā strādājam. Citādi neizdzīvosim, pasažieri aizies uz aviāciju.

CITI ŠOBRĪD LASA

– “Ecolines” darbojas arī Ukrainā un Krievijā. Kā sokas šajās karadarbībā ierautajās valstīs?

– Ir grūtības tāpēc, ka pārvadājam cilvēkus arī no Krievijas uz Ukrainu. Dažkārt mums žurnālisti Krievijā vaicā – ko tas nozīmē, braucat uz Ukrainu? Atbildu, ka mūsu darbs ir nodrošināt cilvēkiem brīvu pārvietošanos, piemēram, no Sanktpēterburgas uz Odesu.

“Ecolines” ir liela starptautiska korporācija. Preču zīme pieder mums, izveidojām to vēl 1997. gadā, tai pievienojās uzņēmumi no daudzām valstīm. Tas nozīmē, ka esam savā darbībā pamatīgi saistīti ar partneriem. Piemēram, mums ir ukraiņu partneris, kas brauc no Ukrainas uz Latviju. Viņam ir partneris, kas brauc no Ukrainas uz Krieviju. Partneris Krievijā ir mūsu partneris, kad braucam no Latvijas uz Krieviju. Mēs esam atsevišķi uzņēmumi ar savu bilanci, tomēr cenšamies, lai pasažieri nejustu pakalpojumu kvalitātes starpību maršrutā Sanktpēterburga–Kijeva vai Pērnava–Rīga. Jā, Ukrainā interneta pieslēgums ir sliktāks, tomēr, kopā ņemot, turam vienādi augstu kvalitāti.

Latvija spēra ļoti lielu soli uz priekšu pēc pievienošanās ES. Dažkārt pašiem ir ļoti grūti novērtēt savu veikumu. Internetā Baltkrievijā un Ukrainā mūsu pakalpojumus komentē kā Eiropas līmenim atbilstošus. Ukrainā “Ecolines” ir Eiropas pārvadātājs, nevis vienkārši “Ecolines”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.