“British Airways” pēc krīzes laika atkal atsāks piedāvās pasažieriem bezmaksas tēju un kafiju, taču – ne visiem 10
Aviokompānija “British Airways” atjauno savu pakalpojumu – bezmaksas tēja un kafija saviem pasažieriem – sešus gadus pēc tam, kad tas tika likvidēts, lai ietaupītu izmaksas, raksta Telegraph.co.uk.
British Airways (BA) piedāvās bezmaksas tējas un kafijas tases ekonomiskās klases klientiem dažos no saviem īsajiem lidojumiem šovasar.
Šons Doils, BA izpilddirektors, paziņoja: “Mēs vēlamies pārsteigt un iepriecināt klientus. Kas ir apburošāks, kā pārsteigt britus ar tasi tējas? Mēs plānojam to ieviest dažos mūsu salīdzinoši īsajos maršrutos.”
Lidojumi, piemēram, uz Kairu Ēģiptē vai Ammānu Jordānijā, parasti ilgst četras līdz piecas stundas, un tieši tie klienti gūs labumu no šīs vasaras akcijas.
Šis noticis gandrīz divus gadus pēc tam, kad BA apņēmās “būt izcila visā, ko darām”, cenšoties pēc Covid izraisītās pandēmijas klientus atgriezt pie aviokompānijas. Tāpat, lai atgrieztu lklientus, BA ieviesa dažus atspirdzinājumus reisā sākotnēji kā pagaidu pasākumu, bet pēc tam kā pastāvīgu soli. Tagad tēja un kafija atkal ir iekļauta bezmaksas ēdienkartē tālajos-īsajos maršrutos.
Kad atspirdzinājumi sākotnēji tika izņemti no piedāvājuma 2017. gadā, šis solis tika raksturots kā BA kvalitātes “ēras beigas”, un tika uzskatīts, ka augstākās klases aviokompānija sāks konkurēt ar tādiem budžeta klases konkurentiem kā Easyjet un Ryanair.
Tomēr klienti sūdzējās, ka tā ir daļa no pakalpojuma degradācijas. Bezmaksas karstie dzērieni ir jutīgs temats britu vidusšķirai.
Saskaņā ar britu Nacionālā statistikas biroja datiem, pirms pandēmijas, 2019. gada jūnijā, tika reģistrēti gandrīz 200 000 lidojumu, kas lidoja uz Apvienoto Karalisti, no tās un tās iekšienē.
2020. gada jūnijā tas noslīdēja līdz nedaudz vairāk nekā 25 000. Līdz pagājušajam mēnesim nozare bija gandrīz pilnībā atguvusies apjoma ziņā, veicot 180 000 lidojumu.
Galvenie šķēršļi nozares atveseļošanai bija Ķīnas ilgstošā Covid-bloķēšana, kas tika atcelta tikai pagājušā gada beigās. BA atsāka lidojumus no Londonas uz Šanhaju aprīlī un uz Pekinu jūnijā.
Nozari kavēja arī sarežģītās un daudzveidīgās prasības attiecībā uz vakcīnām. Piemēram, ASV tikai pirms diviem mēnešiem pārtrauca pieprasīt ceļotājiem uzrādīt vakcinācijas pierādījumu.
Kopš Covid uzliesmojuma inflācija ir pārņēmusi arī nozari, un krīzes, sākot no ceļošanas ierobežojumiem līdz degvielas cenu kāpumam, rada izaicinājumus arī aviokompānijām.
Aviobiļešu cenas maijā bija gandrīz par trešdaļu augstākas nekā iepriekšējā gadā.